رییس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان تهران در گفت و گو با برنا:

وزارت ورزش و جوانان ریل گذاری کاهش سن مدیران میانی را آغاز کرده است

۱۳۹۶/۰۷/۲۵ - ۱۵:۲۹:۰۷
کد خبر: ۶۲۵۹۸۵
وزارت ورزش و جوانان  ریل گذاری کاهش سن مدیران میانی را آغاز کرده است
رییس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان تهران گفت: انتصابات به نوعی ساماندهی جوانان وزارت ورزش و جوانان ریل گذاری کاهش سن مدیران میانی و به نوعی جوان گرایی در بدنه اجرایی کشور را آغاز کرده است.

احسان علیزاده رییس مجمع سازمان های مردم نهاد جوانان استان تهران در گفت و گو با خبرگزاری برنا، در خصوص انتصابات صورت گرفته در وزارت ورزش و جوانان گفت: این انتصابات  به نوعی ساماندهی جوانان، وزارت ورزش و جوانان و  ریل گذاری  برای کاهش سن مدیران میانی و به نوعی جوان گرایی در بدنه اجرایی کشور را آغاز کرده است.

به گفته ی او روز گذشته3 انتصاب و 2 جابجایی را شاهد بودیم انتصاب  آقایان محدث و آل اسحاق  که هر دو نفر از دوستان متولد دهه شصت محسوب می شوند، امیدوارم با تلاش و عملکرد خوبی که خواهند داشت، بتوانند این روند جوان گرایی را به دیگر بخش های دولت و بدنه اجرایی کشور هم گسترش دهند.

او افزود: زمانی که از جوانان استفاده نشود حقیقت این است که جوانان از  نعمت و مزایا مغفول نمی مانند بلکه،  این بدنه اجرایی کشور است که از مدیریتی خلاق، چابک و به روز بی بهره می ماند، قرن بیست و یکم،  قرن تغییرات است.

علیزاده اظهار کرد: در حوزه فناوری اطلاعات و بحث جوانان یکی از بحث های خوبی است که می تواند با این سرعت سرسام آور تغییرات مدیریت را انطباق دهد.

او همچنین با اشاره به عملکرد معاونت جوانان گفت:  آقای تندگویان هم سن زیادی ندارند این خودش نویدبخش یک انسجام خوب در حوزه معاونت و مدیران کل و زیرمجموعه معاونت می تواند باشد.

علیزاده ادامه داد: فاصله سنی کم امکان دیالوگ کردن و درک بهتر را از دوستان فراهم می آورد همچنین از طرف دیگر کار حوزه جوانان  بسیار سنگین است در حالی که معاونت یک وزارتخانه متولی بحث جوانان در کشور شده است، کشوری که طبق سرشماری سال 95 بیش از یک سوم از جمعیتش جوانان هستند.

او اظهار کرد: تاریخ جمهوری اسلامی با این قشر جوان و با تحصیل و تحسین این نسل جوان هستند، حقیقتا مسئولیت سنگینی در این معاونت است و فکر می کنم با توجه به فاصله سنی کم امکان دیالوگ کردن بهتر و انجام فعالیت ها و کارهای به صورت اجرایی بهتر مقدور می شود و باید بیش از پیش منتظر خبرهای خوش از معاونت جوانان باشیم.

نظر شما
پرونده ویژه