معاون ساماندهی امور جوانان مطرح کرد:

خواسته سمن ها تفکیک سازمان ملی جوانان است /از لایحه دولت در تفکیک سازمان ملی جوانان دفاع مَی کنیم

۱۳۹۶/۰۷/۲۹ - ۰۸:۴۷:۴۸
کد خبر: ۶۲۷۱۴۳
معاون ساماندهی امور جوانان مهمترین دغدغه سمن ها را تفکیک سازمان ملی جوانان از وزارت ورزش و جوانان دانست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، محمد مهدی تندگویان معاون ساماندهی امور جوانان در حاشیه سفر به استان چهارمحال و بختیاری گفت : برای اینکه کار خوبی در حوزه جوانان صورت بگیرد با توجه به موضوعات مختلف حوزه ورزش ، بهترین راهکار تفکیک سازمان ملی جوانان با این وزارتخانه است.

تندگویان با بیان سازمان های مردم نهاد تشکیل شده اند و فعالیت انها هم مشخص است تصریح کرد: جایگاه جوانان این واقعیت را اشکار مَی کند که باید جوانان ساختار جداگانه ای داشته باشند  و عملکرد انها نیز مجزا شود.

معاون جوانان وزارت ورزش و جوانان،انتزاع جوانان از این وزارتخانه و برخورداری از جایگاه مستقل را خواسته تمام استان ها و سازمان های مردم نهاد دانست و با اشاره به اینکه لایحه تفکیک ان در مجلس شورای اسلامی است ، تاکید کرد؛ ما به دفاع از این لایحه دولت مبنی بر تفکیک سازمان ملی جوانان از وزارت ورزش ، تلاش خود را انجام مَی دهیم تا این اتفاق رخ دهد.

محمد مهدی تندگویان با اشاره به  برگزاری اولین نشست خود با معاونان جوانان استان های کشور توضیح داد: این نشست یک روز بعد از انتصاب من  برگزار شد و آشنایی بسیار  خوبی با موضوعات مختلف حوزه جوانان در استان ها  پیدا کردم . از طرفی سه شنبه ها نیز بصورت اختصاصی موضوعات و مشکلات ️هر استان را در جلسات بررسی می کنیم که تا کنون در خصوص تهران و البور این اتفاق صورت گرفته و در  سه شنبه هفته جاری هم به بررسی مشکلات استان های قزوین و قم می پردازیم . از طرفی در سفر استانی به همدان نیز از نزدیک مرضوعات حوزه جوانان را که اتفاق با رشد بسیار خوبی از مشارکت جوانان همراه بوده ، مورد بررسی قرار دادیم .

محمد مهدی تندگویان که به همراه وزیر ورزش و جوانان به استان چهار محال بختیاری سفر کرده است ، برنامه های این سفر را حضور در اداره کل ورزش و  جوانان استان چهار محال و بختیاری و جلسه با مسولین و کارشناسان حوزه جوانان این اداره کل  عنوان کرد. 

وی نشست با سازمان های مردم نهاد این استان ، شرکت در جلسه شورای اداری و افتتاح خانه جوانان استان چهارمحال و بختیاری را از دیگر برنامه های این سفر اعلام کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز