در پی انتشار شایعه در مورد دستگاه قضا:

واکنش رئیس کل دادگستری به کلیپ خود کشی در دادسرا

۱۳۹۶/۰۸/۰۳ - ۱۹:۰۷:۲۷
کد خبر: ۶۲۹۳۸۶
واکنش رئیس کل دادگستری به کلیپ خود کشی در دادسرا
دادگستری استان اصفهان شایعات مطرح شده در مورد خودکشی جوان 25 ساله در دادسرا را تکذیب کرد.

به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، رئیس کل دادگستری استان اصفهان در مورد انتشار فیلمی در فضای مجازی که نشان دهنده خودکشی جوان ۲۵ساله مقابل دادسرای اصفهان بودگفت: شایعات درگیری فردی با مدیر کل ارشاد و بی عدالتی دادگاه در فضای مجازی را تکذیب می‌کنم، رسیدگی به این پرونده در دادسرا تازه آغاز شده بود که این فرد به خودکشی اقدام کرد.

احمد خسروی وفا افزود: این فرد دارای سابقه متعدد در دادگستری بوده است و به لحاظ تخریب عمدی خودرو و توهین به دادسرا احضار شده بود.

وی با تاکید براینکه مدیرکل ارشاد شاکی این فرد نبوده و این موضوع نیز تکذیب می‌شود، گفت: این فرد وقتی در سالن انتظار با فردی که پرونده مهم دیگری که جنبه جزایی فوق العاده مهم داشته و شاکی خصوصی آن برای شکایت مراجعه کرده بود، مواجه می‌شود تصمیم آنی گرفته و خود را به پایین پرتاب می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان اصفهان افزود: پرونده به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفته است و یک نفر از معاونان دادستان مسئول پیگیری حادثه شده است و تقصیر و کوتاهی از ناحیه دستگاه قضایی دیده نشده است.

روز 17 مهر امسال جوانی 25 ساله که به دلیل پرونده کیفری در دادگستری کهندژ حضور یافته بود خود را از طبقه چهارم این مرکز به پایین پرتاب کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز