آتش‌سوزی انبار شرکت دخانیات، مهار شد

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۱:۱۳:۲۵
کد خبر: ۶۲۹۵۲۲
آتش‌سوزی انبار شرکت دخانیات، مهار شد
آتش سوزی گسترده صبح امروز در انبار چهار طبقه شرکت دخانیات واقع در خیابان قزوین با تلاش 8 ایستگاه آتش نشانی مهار و کاملا خاموش شد

 به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، وقتی کارکنان متوجه بروز آتش‌سوزی در یک انبار بزرگ شرکت دخانیات شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران، با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله آتش نشانان 7 ایستگاه حریق و یک گروه امداد و نجات به همراه دو دستگاه بالابر و چندین تانکر آب آتش نشانی و شهرداری تهران، ساعت 10 صبح امروز به خیابان قزوین، خیابان قدیمی اعزام شدند.

مهدی داوری معاون عملیات سازمان آتش نشانی تهران که به اتفاق نیروها در محل حادثه حضور یافت‌، در این مورد گفت: محل حادثه یک انبار بزرگ چهار طبقه در داخل شرکت دخانیات بود که در جریان آن طبقه سوم این ساختمان که انباری به وسعت بیش از 500 متر مربع و مملو از انواع سیگار بود، به علت نامشخصی دچار آتش سوزی شد.

وی با اعلام این که تلاش کارگران برای مهار شعله‌های آتش بی‌نتیجه مانده بود، اضافه کرد: آتش نشانان به محض حضور در محل حادثه، با استفاده از تجهیزات خاموش کننده مشغول خاموش کردن شعله‌های آتش شدند و توانستند با تلاش همه جانبه این آتش سوزی را ظرف یک ساعت مهار کرده و از سرایت آن به طبقه فوقانی ممانعت به عمل آورند.

داوری اظهار کرد: براثر این آتش سوزی تمامی طبقات این انبار چهار طبقه کاملا دچار دودگرفتگی شده بود که نیروهای عملیاتی پس از مهار شعله‌های آتش، با بکارگیری فن‌های قوی مشغول تخلیه دود شدند.

معاون عملیات آتش نشانی گفت: خوشبختانه در این حادثه به هیچ یک از کارگران انبار و کارکنان این شرکت آسیبی نرسید و کارشناسان علت یابی حوادث سازمان آتش نشانی پس از خاموش شدن آتش سوزی، علت بروز این حادثه و نیز میزان خسارات وارده را بررسی می‌کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز