در کرمان رخ داد؛

آزادی کودک هفت ساله از چنگ آدم ربایان

۱۳۹۶/۰۸/۰۴ - ۱۷:۵۶:۳۸
کد خبر: ۶۲۹۶۲۸
آزادی کودک هفت ساله از چنگ آدم ربایان
رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان از آزادی یک کودک 7 ساله ذهکلوتی که اول مهر سال جاری متقارن با بازگشایی مدارس به گروگان گرفته شده بود، خبر داد.

به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، محمد فروغی اظهار داشت: پس از کسب گزارشی مبنی بر یک فقره آدم‌ربایی، دستگاه قضائی بلافاصله با حساسیت رسیدگی به این موضوع را در دستور کار جدی قرار داد و دستورات قضائی لازم صادر شد.
این مقام قضائی اعلام کرد: تحقیقات اولیه در این زمینه مشخص کرد، گروگان‌گیران به‌صورت مسلحانه و توسط دودستگاه پژوه 405 اقدام به ربایش این کودک از مقابل درب منزل وی کردند.
رئیس دادگاه عمومی بخش جازموریان بیان داشت: سرانجام طی یکسری اقدامات اطلاعاتی دو نفر از گروگان‌گیران مسلح در یکی از شهرستان‌های جنوبی استان کرمان دستگیر می‌شود و در بازجویی‌های اولیه مشخص می‌شود،کودک ربوده شده به استان سیستان و بلوچستان منتقل شده است.
فروغی خاطرنشان کرد: در نهایت با تلاش شبانه‌روزی دستگاه قضائی و انتظامی و با همکاری ریش‌سفیدان محلی و سران طوایف شامگاه گذشته کودک ربوده شده به آغوش گرم خانواده بازگشت.
وی با بیان اینکه علت و انگیزه اصلی این حادثه اختلافات مالی بوده است، بیان کرد: آدم‌ربایان با قرار بازداشت موقت روانه زندان شده‌اند و دستورات قضائی لازم برای دستگیری سایر عوامل دخیل در پرونده ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز