سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در گفت وگو با برنا :

جعفرزاده : هر ایرلاینی در دنیا وضعیت ما را داشت چند ماهه زمین گیر می شد/بحث توسعه ناوگان هوایی جزو اولویت ها است

۱۳۹۶/۰۸/۰۸ - ۰۶:۱۷:۰۷
کد خبر: ۶۳۰۴۵۵
جعفرزاده : هر ایرلاینی در دنیا وضعیت ما را داشت چند ماهه زمین گیر می شد/بحث توسعه ناوگان هوایی جزو اولویت ها است
سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور با بیان اینکه برای توسعه اقتصادی نیاز توسعه زیر ساخت ها داریم گفت: متقاضیان بخش هوایی با شرایط حاضر برابری نمی کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی در پاسخ به سوالی مبنی بر راهکار های   حمل و نقل هوایی در ورود به مسائل اقتصادی گفت: تلاش بخش هوایی تا کنون بر سرپا ایستادن بوده است تا بخش هوایی کشور زمین گیر نشود.

او با تاکید بر اینکه آزمون هایی با هدف زمین گیر شدن بخش هوایی کشور طراحی شد گفت: اگر همین آزمون را  برای هر ایرلاین بزرگ دنیا می گذاشتند چند ماه بیشتر دوام نمی آوردند. خصلت و روحیه عزیزانمان در بخش هوایی بود که توانستند مقاومت کنند و این محدودیت ها باعث زمین گیر شدنمان نشد.

جعفرزاده با لازم دانستن ورود به عرصه رقابت و اقتصادی شدن بخش های مختلف کشور گفت: ما باید هواپیما هایی با ظرفیت های مختلف داشته باشیم تا  تمام استان ها بتوانند به بخش های زیارتی و سیاحتی متصل شوند و همچنین امکان سفر بازرگانان را بتوانیم فراهم کنیم در حال حاضر هدف به اصطلاح حرکت از اقتصاد نفتی به اقتصاد غیرنفتی است که یکی از ابزارهای مهم آن  بخش گردشگری می تواند باشد.

او همچنین با اشاره به اهمیت حمل و نقل هوایی گفت: ما نیاز به هواپیماهای دوربرد، متوسط و پایین داریم که بتوانیم سهم از دست رفته منطقه ای و جهانی را به دست آوریم، این حرکت ها قطعا با توسعه ناوگان میسر می شود و به همین علت توسعه ناوگان جزو اولویت های ما قرار گرفت.

او ادامه داد: متقاضیان بخش هوایی زیاد است و با شرایطی که داریم برابری نمی کند. امروز بحث توسعه ناوگان هوایی جزو اولویت ها است اما در هر صورت طبیعی است که فرودگاه های کشور بدون اینکه هواپیما داشته باشد نمی توانند گام موثری در اقتصاد بردارند و بیش از هر چیز نیاز به فراهم شدن زیر ساخت های کشور است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز