درنشست مشترک میدری ومعاون وزیراسبق وزارت کار کره جنوبی مطرح شد:

همکاری‌های دوجانبه ایران و کره در زمینه‌های مختلف برقرار می‌شود

۱۳۹۶/۰۸/۰۹ - ۱۵:۰۶:۱۳
کد خبر: ۶۳۱۵۹۳
همکاری‌های دوجانبه ایران و کره در زمینه‌های مختلف برقرار می‌شود
نشست مشترک دکتر احمد میدری معاون رفاه اجتماعی وزارت تعاون، کارورفاه اجتماعی و KOH، معاون وزیر اسبق وزارت کار کره جنوبی که هم اکنون به عنوان مشاور ارشد «برنامه اشتراک دانش» یا KnowlegeSharing Program(KSP) مشغول فعالیت است روز گذشته برگزار شد .

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، در این نشست دو طرف بر همکاری های دوجانبه میان ایران و کره در زمینه های مختلف تاکیدکردند.

   ضمن اینکه دراین نشست وظایف و برنامه های معاونت رفاه و پروژه های اصلی آن معرفی شد و سپس طرفین به بحث و تبادل نظر در خصوص ظرفیت‌های مشترک همکاری پرداختند .

  ارایه مشاوره جهت  اصلاح ساختار و واگذاری شرکت های صندوق های بازنشستگی، و طراحی مکانیزم های نظارت و ارزیابی عملکرد ، ارائه مشاوره و انتقال تجربیات در زمینه دولت الکترونیک و ساختار پایگاه های داده ، برگزاری کارگاه «مشاوره سیاست گذاری رفاهی » ، برگزاری جلسات تخصصی در حوزه های مختلف در کشور کره و ایران از جمله محورهای مورد نظرهمکاری به شمارمی رود .

  لازم به ذکر است موسسه توسعه کره جنوبی، KDI، پروژه های همکاری و مشاوره را در بسیاری از کشورهای در حال توسعه اجرا می‌کند. این موسسه در حال حاضر در ایران نیز با برخی از موسسات و وزارتخانه های ایرانی همکاری دارد. با توجه به پیشرفت های قابل توجه کره جنوبی وتجربه عبور ازشرایط تحریمی در دو دهه اخیر، این همکاری میتواندزمینه ساز تحولات مناسب و پایدار در بخش های مختلف همکاری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز