تفاوت های جزئی آیفون X و آیفون ۸ پلاس

۱۳۹۶/۰۸/۱۱ - ۱۳:۵۳:۵۲
کد خبر: ۶۳۲۳۱۴
تفاوت های جزئی آیفون X و آیفون ۸ پلاس
آیفون X با مشخصات بسیار جالب توجهی طراحی شده اما شباهت‌های بسیاری با آیفون +۸ دارد. شاید بتوان گفت اصلی‌ترین تفاوت این دو مدل، اندازه صفحه نمایش آیفون X است که با سایر محصولات این شرکت تفاوت دارد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ آیفون X با مشخصات بسیار جالب توجهی طراحی شده اما شباهت‌های بسیاری با آیفون +۸ دارد. شاید بتوان گفت اصلی‌ترین تفاوت این دو مدل، اندازه صفحه نمایش آیفون X است که با سایر محصولات این شرکت تفاوت دارد.

با توجه به شباهت‌های جدیدترین پرچم‌داران اپل با یکدیگر، بسیاری از مردم هنوز تصمیم نگرفته‌اند که کدام مدل را خریداری کنند اما تنها مشخصه‌ای که آیفون X دارد و باعث برتری این مدل نسبت به تمام مدل‌های اپل شده، صفحه‌نمایش آن است.

آیفون X با وجودی که از آیفون +۸ کوچک‌تر است اما صفحه‌نمایش بزرگ‌تری دارد. گفته می‌شود صفحه نمایش آیفون X احتمالاً ۵٫۸ و صفحه‌نمایش آیفون +۸، با وجود اینکه بزرگ‌ترین گوشی اپل محسوب می‌شود، ۵٫۵ اینچ است. ظاهراً این مدل بزرگ‌ترین صفحه‌نمایش را در بین تمامی مدل‌های ساخته شده اپل دارد.

به‌رغم صفحه‌نمایش لبه به لبه این مدل، اندازه ابعاد آیفون X با آیفون ۸ برابری می‌کند. همان‌طور که میدانید، جدا از اندازه صفحه‌نمایش این مدل، فناوری به کار گرفته شده در آیفون X نیز با سایر مدل‌های اپل تفاوت دارد. صفحه‌نمایش این مدل OLED و صفحه‌نمایش سایر محصولات این شرکت LCD است. وضوح تصویر این مدل نیز نسبت به +۸ بهتر و با کیفیت‌تر است.

 

نظر شما