بازداشت سارقی با ۴۰ شاه کلید

۱۳۹۶/۰۸/۱۳ - ۱۵:۰۴:۵۲
کد خبر: ۶۳۳۰۲۴
بازداشت سارقی با ۴۰ شاه کلید
رییس کلانتری 150 تهرانسر، صبح امروز با اشاره به دستگیری یک سارق منزل در محدوده بلوار گلها، گفت: در بازرسی های انجام شده از وسایل این متهم 40 عدد شاه کلید که در سرقت ها استفاده می کرد، کشف و ضبط شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،سرهنگ حسین رضوانی، در این خصوص گفت: با شکایت های ارایه شده از سوی شهروندان ساکن محدوده بلوار گلها در خصوص سرقت از منازل، پرونده ای در کلانتری تشکیل و تیمی از ماموران این کلانتری برای شناسایی و دستگیری سارق وارد عمل شدند.

این مقام انتظامی افزود: با بررسی سرنخ های موجود و مراجعه به سوابق سرقت های انجام شده و همچنین تحقیقات فنی و تخصصی در نهایت چهره و مشخصات سارق به دست آمد و این مساله تحقیقات را وارد مرحله ای تازه کرد.

سرهنگ رضوانی عنوان داشت: این اقدامات ادامه داشت تا این که شب گذشته ماموران گشت انتظامی موفق به شناسایی این متهم در یکی از خیابان های این محدوده شده و در یک تعقیب و گریز کوتاه وی را بازداشت کردند.

متهم سعی داشت در زمان دستگیری با ایجاد جو سازی و فریاد، خود را از دست ماموران رها کند اما به کلانتری منتقل و در بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر سرقت از منزل شهروندان این محدوده اعتراف و در بازرسی بدنی انجام شده از وی نیز 40 عدد شاه کلید که از آنها برای سرقت منازل استفاده می کرد، کشف و ضبط شد.

همچنین تعدادی کابل برق، گوشی تلفن همراه و چهار عدد ساعت مچی نیز کشف و ضبط شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز