اعزام ۳ بیمار به بیمارستان الحسین (ع)کربلا/ افزایش موج مراجعه زائران در درمانگاه های هلال احمر در کربلا

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۲:۲۷:۳۴
کد خبر: ۶۳۳۸۹۲
اعزام ۳ بیمار به بیمارستان الحسین (ع)کربلا/ افزایش موج مراجعه زائران در درمانگاه های هلال احمر در کربلا
با ادامه مراجعات زائران به درمانگاه شفا هتل نجم با توجه تشخیص پزشکان سه بیمار بدحال به مرکز درمانی اعزام شدند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، در هفتمین روز از خدمت رسانی تیم های درمانی مرکز پزشکی حج و زیارت در درمانگاه شفا واقع در هتل نجم کربلا، سه بیمار با تشخیص پزشکان به بیمارستان الحسین (ع)منتقل شدند.
بر اساس این گزارش، پس از بررسی های صورت گرفته و با تجویز پزشکان یک بیمار دیالیزی که به درمانگاه نجم مراجعه کرده بود، برای انجام اقدامات تکمیلی به بیمارستان اعزام شد.
همچنین مردی حدود ۳۰ ساله با علائم عفونت و اسهال خونی پس از انجام اقدامات اولیه توسط پزشکان درمانگاه شفا برای دریافت خدمات تخصصی و تکمیل روند درمان، به بیمارستان الحسین (ع)کربلا منتقل شد.
با تشخص پزشکان درمانگاه نجم، بیماری که با شکستگی در ناحیه پا مواجه بود؛ مورد درمان قرار گرفت و پس از بستن آتل و گچ برای بهبود کامل و طی مراحل نهایی درمان به بیمارستان منتقل شد.

افزایش مراجعات به درمانگاه هلال احمر در هتل ملاک کربلا

در آستانه حضور میلیونی زوار امام حسین(ع)در روز اربعین حسینی در شهر کربلا، درمانگاه هلال احمر در هتل ملاک شبانه روزی به زائران خدمت رسانی کرده وروز به روز با انبوه مراجعه کنندگان بیشتری مواجه است.
برپایه این گزارش؛ هرچه به اربعین نزدیک تر می شویم خیل عظیم عاشقان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و زائران پیاده اربعین خود را به شهر کربلا می رسانند تا در اقیانوس بی کران دلدادگان به ساحت امام عشق، عرض ارادت کنند.
در این میان خادمان مرکز پزشکی حج و زیارت روزهای پرکاری را در درمانگاه ملاک سپری می کنند. حضور تیم های پزشکی به صورت شبانه روزی و ارائه انواع خدمات از جمله ویزیت توسط پزشکان متخصص و نسخه پیچی رایگان در داروخانه، تزریقات و خدمات اورژانسی از فعالیت های صورت گرفته در درمانگاه های شهر کربلا به شمار می رود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز