راز مرگ مرموز دو خواهر در تهران

۱۳۹۶/۰۸/۱۵ - ۱۸:۴۷:۴۳
کد خبر: ۶۳۴۰۸۱
راز مرگ مرموز دو خواهر در تهران
بازپرس جنایی تهران سرگرم تحقیق درباره مرگ مرموز دوخواهراست که اجسادشان به فاصله چند ماه ازیکدیگر پیدا شده است.

به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، صبح 7خرداد امسال، بازپرس کشیک قتل درتماس مسئولان بیمارستانی درجنوب شهر از مرگ مشکوک زن جوانی با خبر شد. در بررسی‌های مقدماتی مشخص شد پیکر نیمه جان نسرین، روزقبل توسط مرد جوانی که خود را نامزد زن جوان معرفی کرده بود به بیمارستان انتقال یافته بود. وی گفته بود پیکر نسرین را در فضای سبزمحله حکیمیه-شرق تهران- پیدا کرده ونامزدش را با خودروی او به بیمارستان منتقل کرده است. این درحالی بود که برخی شواهد نشان داد زن جوان بر اثر مصرف قرص به زندگی‌اش پایان داده است.
چند روزپس از مرگ نسرین؛ خواهر او به دادسرای جنایی تهران رفت و از شوهر سابق خواهرش شکایت کرد و مدعی شد او در مرگ خواهرش دست دارد.
نرگس در این باره به بازپرس منافی آذر گفت: «مطمئنم خواهرم خودکشی نکرده است و احتمال می‌دهم شوهرسابق او در این ماجرا دست داشته باشد. خواهرم حدود یکسال قبل طلاق گرفته و در این مدت فرزند 9 ساله‌اش را هم ندیده بود. از طرفی به نظرمی رسد شوهرخواهرم اطلاعات زیادی از این ماجرا داشته است. اگر او در مرگ خواهرم دست نداشته، چرا جزئیات کامل مرگ او را می‌دانسته است. از طرفی گفته شده خواهرم خودکشی کرده اما پزشکی قانونی اعلام کرده که او مسمومیت دارویی نداشته و داروهای مواد مخدر در خونش پیدا نشده است.

با شکایت دختر جوان، تحقیقات وارد مرحله تازه‌ای شد و شوهر سابق نسرین برای تحقیقات به شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران احضار شد. در حالی که بررسی‌ها در این باره ادامه داشت، بازپرس کشیک قتل پایتخت ازکشف جسد نرگس خبردارشد. شواهد هم نشان داد دختر جوان دست به مرگ خودخواسته زده است.

ازطرف دیگر شوهر سابق نسرین دیروزبا حضور در دادسرای جنایی تهران خود را بیگناه دانست.

نظر شما