دیروز رخ داد ؛

به دنیا آمدن زینب خانوم در مسیر پیاده روی اربعین

۱۳۹۶/۰۸/۱۷ - ۱۲:۲۴:۲۴
کد خبر: ۶۳۴۷۲۷
به دنیا آمدن زینب خانوم در مسیر پیاده روی اربعین
یک مادر همدانی هنگام اذان ظهر روز گذشته (سه شنبه) نوزاد خود را در مسیر کربلا منطقه 'حی معلم' و بیمارستان 'نسائیه تولید' به دنیا آورد و نام وی را 'زینب خانوم' گذاشت.

 به گزارش خبرگزاری برنا؛ پدر این نوزاد امروز با بیان اینکه عشق و ارادت به اهل بیت (ع) به ویژه سالار شهیدان موجب حضور وی و خانواده اش در پیاده روی اربعین حسینی شده است، افزود: با وجود وضعیت جسمی همسرم، وی اصرار به حضور در این پیاده روی معنوی داشت.

حجت الاسلام پیمان زارعی ادامه داد: به منظور شرکت در آیین اربعین حسینی(ع)، با پای پیاده عازم کربلا بودیم که صبح سه شنبه قبل از رسیدن به ستون 508 یعنی نیمه های راه با احساس درد زایمان، همسرم به مرکز درمانی 'حیدریه' منتقل شد.

وی ادامه داد: سپس همسرم از این مرکز به موکب حضرت معصومه (س) منتقل شده و از آنجا با آمبولانس و به همراه یک ماما به بیمارستان 'الحسین' کربلا اعزام شد.

این زائر امام حسین (ع) بیان کرد: با توجه به مجهز نبودن این بیمارستان به زایشگاه، همسرم با آمبولانس به بیمارستان 'نسائیه تولید' منتقل شد.

حجت الاسلام زارعی گفت: اذان ظهر سه شنبه پس از حضور و پذیرش در این بیمارستان، همسرم به بخش زایمان منتقل شد و در یک زایمان طبیعی نوزاد دخترم را به دنیا آورد و او را 'زینب خانوم' نامید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز