جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا:

نگرانی‌ها برای تامین امنیت زائران با تلاش مرزبانان رفع شده است

۱۳۹۶/۰۸/۱۸ - ۱۵:۰۱:۰۶
کد خبر: ۶۳۵۰۲۸
نگرانی‌ها برای تامین امنیت زائران با تلاش مرزبانان رفع شده است
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با بیان اینکه با توجه به حجم تردد زوار از پایانه مرزی مهران، تامین امنیت آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است، تصریح کرد: به دلیل وجود مرزبانان غیور و عزیز که حافظ و پاسدار امنیت مرزهای کشور هستند، هیچ نگرانی برای تامین امنیت زوار عزیز نداریم.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سردار فتحی‌زاده همراه با  سردار ستاره - معاون عملیات مرزبانی، در حاشیه بازدید شبانه از پاسگاه‌های مرزی اطراف پایانه مرزی مهران، اظهار داشت: اربعین حسینی(ع) روزی که در تاریخ شیعه، از آن به عنوان روز بزرگی یاد شده و ما نیز در ایام راهپیمایی کنگره عظیم اربعین، مسئولیت امنیت و نظم آن را که از حساسیت بالایی برخوردار است، برعهده داریم.

وی با بیان اینکه با توجه به حجم تردد زوار از پایانه مرزی مهران، تامین امنیت آنها از اهمیت بسزایی برخوردار است، تصریح کرد: به دلیل وجود مرزبانان غیور و عزیز که حافظ و پاسدار امنیت مرزهای کشور هستند، هیچ نگرانی برای تامین امنیت زوار عزیز نداریم.

جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا، ادامه داد: در این ساعات شب، همه عزیزان مرزبان را سرحال وخستگی ناپذیر می‌بینم که با عشق و ارادت وصف ناپذیر خود به سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، از مرزها حفاظت و مراقبت می‌کنند.

او خاطرنشان کرد: امسال الحمدلله مرزبانی با تدابیر اتخاذ شده، حراست و امنیت خوبی را در مرز مهران حاکم کرده است.

سردار فتحی زاده در خاتمه گفت: هموطنان عزیز که قصد شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین حسینی را دارند حتما با اخذ ویزا و روادید از طریق مسیرهای قانونی وارد پایانه شوند و به هیچ عنوان وارد مسیرهای فرعی و غیر قانونی که در حوزه مناطق ممنوعه مرزی است، نشوند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز