شیخ مطرح کرد ؛

سلایق قومیتی و سیاسی در اداره کشور اعمال می‌شود

۱۳۹۶/۰۸/۱۹ - ۱۰:۴۰:۱۸
کد خبر: ۶۳۵۱۵۱
سلایق قومیتی و سیاسی در اداره کشور اعمال می‌شود
معاون منابع انسانی شهرداری تهران، گفت: از برخورداری نظام مدیریت منابع انسانی قانون‌مند، عادلانه و مبتنی بر دستاوردهای علمی بی‌بهره‌ایم، متاسفانه مدیریت منابع انسانی در کشور به شیوه حسین‌قلی خانی اداره می‌شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،ابراهیم شیخ درخصوص قوانین و شرایط استخدام شهرداری‌ها، اظهار داشت: از برخورداری نظام مدیریت منابع انسانی قانون‌مند، عادلانه و مبتنی بر دستاوردهای علمی بی‌بهره‌ایم، متاسفانه منابع انسانی در کشور به شیوه حسین‌قلی خانی اداره می‌شود.

معاون منابع انسانی شهرداری تهران با بیان اینکه هرکسی در راس یک سازمان قرار می‌گیرد با صلاحدید خود بدون توجه به منافع بلند مدت سازمان و اداره کشور نسبت به اعمال سلایق قومیتی، سیاسی و دیگر موارد، اقدام به استخدام، جابجایی و ارتقاء نیروی انسانی می‌کند، گفت: این وضعیت در سال‌های گذشته به گونه‌ای بوده که مدیریت منابع انسانی به یکی از پر چالش ‌ترین بخش‌های مدیریتی کشور تبدیل شده است.

معاون منابع انسانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه مجلس شورای اسلامی از طریق وضع قوانین موثر و همچنین پایش و نظارت دستگاه‌های اجرایی می‌تواند در زمینه توسعه منابع انسانی در کشور گام‌های موثری بردارد، عنوان کرد: از نمایندگان مجلس شورای اسلامی تقاضا می‌کنم چالش منابع انسانی کشور را دست کم نگیرند تا مدیریت منابع انسانی نوین در کشور جاری شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خانه ملت

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز