طرح فامیل چتر خانواده در نمایشگاه رسانه های دیجیتال ارائه می شود

۱۳۹۶/۰۸/۲۱ - ۰۹:۳۸:۲۵
کد خبر: ۶۳۵۸۷۴
طرح فامیل چتر خانواده در نمایشگاه رسانه های دیجیتال ارائه می شود
فرهنگسرای رازی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال طرح فامیل چتر خانواده را به مراجعه کنندگان غرفه این فرهنگسرا معرفی می کند.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، اکبر بختیاری مدیر فرهنگی هنری منطقه 11،ضمن بیان مطلب فوق افزود" فامیل چتر خانواده عنوان طرحی است که مرحله پایلوت آن از فروردین امسال توسط مدیریت فرهنگی هنری منطقه یازده و فرهنگسرای رازی با هدف تحکیم روابط خویشاوندی و هم چنین توانمند سازی خانواده ها و حلقه های فامیلی آغاز و اجرا گردید. این طرح در قالب شناسایی و انسجام بخشی به مناسبات خویشاوندی با شناسایی حلقه های فامیلی در منطقه یازده تهران به عنوان یکی از قدیمی ترین مناطق پایتخت با بافت فامیلی نسبتا سنتی و دست نخورده شروع و طی آن  60 حلقه فامیلی فعال شناسایی شد و با همکاری سر حلقه های هر فامیل و همچنین تسهیلگران طرح، برنامه ها و پروژه های فرهنگی، هنری، مذهبی، علمی و اجتماعی متنوع و متعددی توسط این حلقه های فامیلی اجرا گردید.

ایشان در ادامه اذعان داشت در این طرح تلاش شد تا سبک زندگی ایرانی اسلامی با رویکردی جامعه محور به مردم معرفی گردد.

بختیاری در قسمت دیگری از سخنانش از همشهریان دعوت کرد تااز غرفه این مدیریت دریازدهمین دوره نمایشگاه رسانه های دیجیتال بازدید و از امکانات این غرفه استفاده کنند.

استفاده از لوکیشن عکس یادگاری برای تهیه عکسهای زیبای خانوادگی ،توزیع محصولات فرهنگی با محوریت طرح فامیل چتر خانواده و ارائه توضیحات درباره این طرح از سوی کارشناسان بخشی ازبرنامه های این غرفه در طول برگزاری نمایشگاه است.

بر اسا این گزارش غرفه فرهنگسرای رازی در نمایشگاه رسانه های دیجیتال از 20 الی 26 آبانماه در مکان شبستان مصلی امام خمینی برپاست

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز