کرمانشاه چشم انتظار همت مردم ایران، زلزله زدگان نیاز به کمک دارند

۱۳۹۶/۰۸/۲۲ - ۱۵:۱۵:۲۱
کد خبر: ۶۳۶۷۹۹
کرمانشاه چشم انتظار همت مردم ایران، زلزله زدگان نیاز به کمک دارند
با ادامه قطعی آب در صورت یاری نکردن مردم، زلزله زدگان کرمانشاهی با مشکلات جدی رو به رو خواهند شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی برنا در حالی که امداد رسانی در مناطق حادثه دیده کرمانشاه ادامه دارد نبود آب و برق و غذا باعث ایجاد مشکلات جدی شده است.

خبرنگار اعزامی برنا بر اساس آنچه که تا کنون در منطقه دیده است گفت: تا این لحظه مردم با وجود مشکلاتی مانند نبود برق، آب و گاز تاب آورده اند، اما قطعا در صورت ادامه این شرایط مردم با چالش های جدی برای ادامه زندگی رو به رو خواهند شد.

گفتنی است با توجه به رانش زمین و گل آلود شدن آب شرب تا زمان ته نشین شدن این گل ها امکان استفاده مردم از آب وجود ندارد، از طرف دیگر وقوع بیش از 146 پس لزره تا این لحظه رسیدن به ثبات در منطقه را سخت تر کرده است.

از طرف دیگر نبود شیر خشک و برق نیز از جمله جدی ترین مشکلات مردم زلزله زده و داغدیده کرمانشاه است. 

به نظر می رسد بار دیگر کمک های مردمی می تواند نقش پررنگی را در کم کرد درد و رنج هموطنان آسیب دیده را ایفا کند.

 

در این راستا جمعیت هلال احمر علاوه بر جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی  مردم در پایگاه های ایجاد شده در مناطق و معابر عمومی شهرهای کشور شماره حساب 99999 به نام هلال احمر نزد بانک‌های ملی، ملت، صادرات، رفاه،‌ مسکن،‌ دی، تجارت،‌ سپه،پارسیان، شهر،‌ آینده و رسالت،  702070(ارزی دلار) 800300 (ارزی یورو) بانک ملی، 1404440(ارزی دلار)  بانک ملت  و همچنین کد های  #112*3*741* به همراه شماره کارت 6104337770064606 برای دریافت و ارسال کمک های نقدی به زلزله زدگان استان کرمانشاه منظور کرده است.

لازم به یادآوری است تمرکز اصلی جمعیت هلال احمر بر جمع آوری کمک های نقدی است تا بتوان بر اساس نیازهای اعلام شده از سوی سازمان امداد و نجات ،اقلام مورد نیاز برای آسیب دیدگان تهیه و ارسال شود.از مردم شریف ایران اسلامی خواهشمندیم جهت حفظ کرامت انسانی از جمع آوری هر گونه مواد فاسد شدنی و مستمعل اجتناب کنند.

هموطنان در استان تهران جهت اهدای کمک های غیرنقدی می توانند به آدرس میدان انقلاب خیابان کارگر جنوبی کوچه شهید مهدیزاده جمعیت هلال احمر شهرتهران مراجعه و یا با شماره تلفن 66923040 تماس بگیرند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز