سخنگوی آتش نشانی تهران به برنا خبرداد؛

آتش سوزی واحد مسکونی در خیابان پاتریس لومومبا حادثه آفرید/۲ نفر دچار دودزدگی شدند

۱۳۹۶/۰۹/۰۱ - ۱۵:۳۳:۵۱
کد خبر: ۶۴۰۴۰۴
آتش سوزی واحد مسکونی در خیابان پاتریس لومومبا حادثه آفرید/۲ نفر دچار دودزدگی شدند
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی در منزل مسکونی در خیابان پاتریس لومومبا خبر داد و گفت: در این حادثه 2 نفر دچار دودزدگی شدند.

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت و گو با خبرنگار انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا،  با اشاره به جزئیات این حادثه گفت: ظهر امروز یک واحد مسکونی در خیابان ستارخان خیابان پاتریس لومومبا دچار آتش سوزی شد.

وی ادامه داد: این حادثه در ساعت 13:35 ظهر امروز به سامانه 125 آتش نشانی اعلام شد و بلافاصله 2 ایستگاه با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: محل آتش سوزی یک ساختمان قدیمی 3 طبقه 6 واحدی بود که در طبقه همکف آن یک واحد 80 متری دچار آتش سوزی شده بود. گفتنی است آتش از اتاق خواب ها آغاز شده بود و به سرعت در حال گسترش بود.

وی اضافه کرد: زمانی که آتش نشانان به محل حادثه رسیدند، دود ، حرارت و آتش از پنجره به بیرون می زد همچنین دود زیادی طبقات بالایی را فرا گرفته بود.اطلاعات اولیه حاکی از آن بود که چند نفر در داخل ساختمان و طبقات بالایی محبوس هستند.

ملکی بیان کرد: در همان واحدی که دچار آتش سوزی شده بود، 2 مرد 90 و 50 ساله حضور داشتند، آتش نشانان نیز همزمان با خاموش کردن آتش، گروه های دیگر را با استفاده از دستگاه های تنفسی، به طبقات بالایی فرستاده و آن ها مشغول خارج کردن افراد شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در نهایت 6 نفر از این ساختمان و 4 نفر از طبقات بالایی به همراه دو نفری که در داخل واحد محبوس شده بودند، به خارج از محیط حادثه انتقال داده شدند. 2 نفری که آتش سوزی در واحد آن ها به وقوع پیوسته بود نیز دچار دودزدگی شده بودند و به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

وی افزود: با عملیات به موقع آتش نشانان، آتش به موقع خاموش شده و از گسترش و سرایت بیشتر آن به اطراف جلوگیری شد.این عملیات در ساعت 14:50 دقیقه به پایان رسید و محل حادثه تحویل عوامل انتظامی شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز