قتل مرد جوان به دست برادر زن/متهم را شناسایی کنید

۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۳:۰۰:۳۰
کد خبر: ۶۴۳۶۴۷
قتل مرد جوان به دست برادر زن/متهم را شناسایی کنید
پلیس تصویرقاتل به نام "ح.ن" جهت شناسایی و تسریع در دستگیری متهم منتشر و از مردم درخواست کرد تا او را شناسایی کنند.

به گزارش خبرنگار حوادث برنا، بامداد یازدهم آبان ماه امسال  یک درگیری که منجر به جنایت شده بود به پلیس اعلام شد  و ماموران کلانتری 151 یافت آباد سریعا  به محل حادثه که در خیابان  15 متری اول جنوبی اعزام شدند

با حضور مأمورین در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد فردی به هویت "د.خ" 32 ساله براثراصابت ضربه جسم چاقو  به ناحیه گردن، توسط برادرزنش به نام "ح.ن" 46 ساله به قتل رسیده است . 

با تشکیل پرونده مقدماتی  به دستور بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 27 تهران، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت . 

  تحقیقات پلیس آغاز شد و  در تحقیقات از خانواده مقتول مشخص شد که "ح.ن" پیش از ارتکاب جنایت نیز بارها برای مقتول و خانواده اش ایجاد مزاحمت کرده؛ بارها با آنها درگیری داشته و اقدام به داد و بیداد در محل زندگی شاننموده و شب جنایت نیز دو نوبت به درب منزل مقتول آمده و در نهایت پس از  مراجعه ی مقتول به درب منزل ، با او درگیر شده و از ناحیه چاقو مورد ضربه چاقو قرار داده و به قتل رسانده است . 

در ادامه تحقیقات ماموران پلیس با بررسی  سوابق "ح.ن" دریافتند  که او از مجرمین سابقه دار به ویژه در زمینه جرایم مرتبط با موادمخدر است که از سال 1367 تاکنون بارها دستگیر و روانه زندان شده است و در حال حاضر نیز به واسطه اعتیاد شدید به مصرف موادمخدر بلامکان بوده و مراجعتی به محل سکونتش در جاده قدیم کرج ندارد. 

درادامه رسیدگی به پرونده و به جهت دستگیری متهم متواری پرونده ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر قاتل فراری "ح.ن" از سوی بازپرس محترم پرونده صادر شده است ؛ لذا از کلیه شهروندان محترم که موفق به شناسایی تصویر وی شدند درخواست می شود تا هرگونه اطلاعات در خصوص محل تردد و یا مخفیگاه این شخص را از طریق شماره تماس 51055426 در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند .

نظر شما