امروز صبح رخ داد؛

جزییات حادثه برای هواپیمای خبرنگاران اعزامی به مناطق زلزله زده کرمانشاه/ خبرنگار برنا یکی از مسافران این هواپیما بود

۱۳۹۶/۰۹/۱۰ - ۱۴:۳۳:۵۱
کد خبر: ۶۴۳۶۹۶
جزییات حادثه برای هواپیمای خبرنگاران اعزامی به مناطق زلزله زده کرمانشاه/ خبرنگار برنا یکی از مسافران این هواپیما بود
صبح امروز هواپیمای خبرنگاران اعزامی به مناطق زلزله زده کرمانشاه دچار نقص فنی شد.

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری برنا ؛  صبح امروز خبرنگاران اعزامی از رسانه ها ، برای بازدید  از عملکرد دولت در مناطق زلزله زده، ساعت 05:45 صبح سوار    هواپیمایی از شرکت هواپیمایی  آسمان شدند که هواپیما دقایق بعد از پرواز دچار نقص فنی شد و چاره جز فرود اضطراری نداشت.

خاطره کریمیان خبرنگار اعزامی برنا که جزو مسافران این هواپیما بود در خصوص جزئیات دقایق این حادثه و آنچه بر آنها گذشت اینگونه می گوید: هواپیما تازه پرواز کرده بود . ده دقیقه نگذشته ناگهان از سمت بال چپ هواپیما صدایی همچون شکستن های پشت سر هم آمد . صدایی که احتمال از کار افتادن موتور سمت چپ هواپیما را قوت بخشید. دو دقیقه بعد از این حادثه به ما گفتند باید به مهرآباد برگردیم و شرایط هواپیما برای ادامه پرواز مناسب نبود .

وی با گفتن اینکه گویا  باید سوخت هواپیما تا حدی کاهش می یافت تا فرود مقدور شود  ده دقیقه با همان وضعیت در آسمان پرواز کردیم و در نهایت در فرودگاه مهرآباد نشستیم گفت : حدود 20 دقیقه بعد از این فرود ،مسافران را در تهران به صورت کاملا نامنظم و سرگردان نگه داشتند و در نهایت با تعویض هواپیما در تهران موفق شدیم به کرمانشاه برسیم.

به گفته خبرنگار اعزامی خبرگزاری برنا  حال دو نفر از سرنشینان هواپیما از ترس وقوع حادثه تلخ تر به شدت بد شده بود  که خوشبختانه با درمان سرپایی توانستند به سفر خود ادامه دهند. 

گفتنی است ؛مدیر روابط عمومی هواپیمایی آسمان در خصوص این حادثه چنین گفت : دلیل بازگشت پرواز صبح امروز تهران-کرمانشاه به فرودگاه مهرآباد  نقص فنی در بال هواپیما بود.

سیدامیر رضا مصطفوی اظهار کرد: پرواز شماره 620 ساعت 5:45 هواپیمایی اسمان دقایقی پس از بلند شدن از باند به دلیل نقص فنی به فرودگاه مهرآباد بازگشت.

وی با بیان این‌که نقص فنی در بال باعث بازگشت هواپیما به فرودگاه بوده است، تصریح کرد: موتور هواپیما نقص فنی نداشته است.

وی یادآور شد: این پرواز پس از رفع نقص فنی انجام شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز