عصر روز گذشته برگزار شد؛

رونمایی از نشان سیب سمیرم خواهران منصوریان

۱۳۹۶/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۱:۱۶
کد خبر: ۶۴۴۳۱۷
رونمایی از نشان سیب سمیرم خواهران منصوریان
عصر روز گذشته با حضور خواهران منصوریان از نشان سیب سمیرم خواهران منصوریان رونمایی شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، شهربانو، الهه و سهیلا منصوریان که این روزها با اکران مستند «صفر تا سکو» حسابی خبرساز هستند، حالا در یک عرصه دیگر نیز حریف می‌طلبند. آنها که قهرمانی‌های کشوری و جهانی را در کارنامه دارند و داستان زندگی‌شان و سختی‌هایی که در راه رسیدن به این قهرمانی‌ها کشیده‌اند حسابی برای مردم جذاب بوده حالا وارد کار تجاری شده‌اند. در مراسمی که روز گذشته در مرکز همایش‌های بین‌المللی رایزن تهران برگزار شد، از اولین محصول تجاری نشان خواهران منصوریان رونمایی شد. آنها که اهل سمیرم استان اصفهان هستند، در اولین قدم سعی در کمک به کشاورزان سیب این شهر دارند. الهه منصوریان در اینباره اینطور توضیح داد:  ما سیب را 20درصد بالاتر از قیمت دلال از باغ‌دار سمیرمی خریدیم و با حذف واسطه‌ها و صحبت‌هایی که با مدیران فروشگاه زنجیره‌ای رفاه داشتیم، با کمک آنها این محصول را به دست مصرف‌کننده می‌رسانیم تا هم باغ‌دار سود بیشتری ببرد و هم محصول ارزان‌تر به دست مشتری برسد.

در کنار خواهران منصوریان، معصومه ابتکار معاون زنان رئیس جمهور، دکتر گلزاده کرمانی مدیر فروشگاه‌های رفاه و مهتاب کرامتی به نمایندگی از هنرمندان حضور داشتند و از سیب سمیرم رونمایی کردند.

معصومه ابتکار در صحبت‌هایش در این مراسم به تشریح وضعیت حضور زنان در عرصه های ملی پرداخت و حضور زنان را در عرصه اقتصادی موثر ارزیابی کرد و گفت: مهم ترین مبحثی که امروز در سطح ملی و بین المللی مطرح است توجه به مسئولیت اجتماعی در حوزه های مختلف بخصوص اقتصادی

گلزاده در این مراسم گفت: از عمق توانمندی، سخت کوشی و امید زنان طرح برند سیب سمیرم به بار نشست و رفاه توانست با کمک به ایده خلاقانه خواهران منصوریان وحمایت از جامعه ورزش از این برند رونمایی کند.

نظر شما