رییس سازمان اسناد و کتابخانه های کشور در گفت و گو با برنا:

زنان برای موفقیت در احزاب به خودباروی نیاز دارند/ حضور زنان در عرصه‌های مختلف بستگی به فرد و ظرفیتی که از خود نشان می‌دهد دارد

۱۳۹۶/۰۹/۱۷ - ۱۱:۲۰:۵۳
کد خبر: ۶۴۵۳۴۶
زنان برای موفقیت در احزاب به خودباروی نیاز دارند/ حضور زنان در عرصه‌های مختلف  بستگی به فرد و ظرفیتی که از خود نشان می‌دهد دارد
رییس کتابخانه ملی کشور با اشاره به اهمیت حضور زنان در عرصه های سیاسی گفت: زنان برای موفقیت در احزاب به خودباروی نیاز دارند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ اشرف بروجردی، رئیس سازمان اسناد و کتابخانه‌های کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار زنان خبرگزاری برنا در خصوص اهمیت ورود زنان به حوزه سیاست، به‌ویژه در کارهای حزبی گفت: تجربه ورود به حزب یک تجربه منحصر به‌فرد است و یک فرد برای انجام کار حزبی باید خود را باور کند.

به گفته‌ او پیش از هر چیز نیاز است زنان به خودباوری برسند و آموزش ببینند تا کار تشکیلاتی و سازمان‌یافته انجام دهند و قدم‌به‌قدم به سمت موفقیت حرکت کنند.

بروجردی با اشاره به نقش مردان در باور زنان گفت: بخش زیادی از پذیرش زنان در حرکت‌های تشکیلاتی و حزبی به مردان بازمی‌گردد. معمولاً آقایان مؤسس احزاب هستند و در این بخش زنان زیادی وجود ندارد. هرچه مردان بیشتر حضور زنان را بپذیرند حضور زنان نیز آسان‌تر خواهد شد.

او افزود: من از سال 58 فعالیت‌های حزبی خود را با ورود به حزب جمهوری اسلامی آغاز کردم. از آن زمان تاکنون که عضو حزب اتحاد ملت ایران هستم احساس کمتر بودن از مردان را نداشته‌ام. به نظر می‌رسد حضور زنان در عرصه‌های مختلف به‌ویژه عرصه‌های سیاسی به فرد و ظرفیتی که از خود نشان می‌دهد بستگی دارد.

رئیس کتابخانه ملی به کادر سازی زنان در احزاب نیز اشاره کرد و گفت: شرکت در احزاب و آموزش سیاسی دختران مهم‌ترین کار در کادر سازی است، در حال حاضر نیز در احزاب به‌ویژه حزب اتحاد ملت این آموزش در کارگروه‌های مختلف انجام می دهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز