بیانیه پایانی ستاد اجرایی دومین جشنواره سراسری ترنم آسمانی و موسسه طارق تبریز؛

دومین جشنواره ترنم های آسمانی با نیل به اهداف از پیش تعیین شده خاتمه یافت/ تقدیر از همه شخصیت های قرآنی، دانشگاهی، حوزوی و رسانه ها

۱۳۹۶/۰۹/۱۸ - ۰۰:۰۵:۴۰
کد خبر: ۶۴۶۶۵۸
دومین جشنواره ترنم های آسمانی با نیل به اهداف از پیش تعیین شده خاتمه یافت/ تقدیر از همه شخصیت های قرآنی، دانشگاهی، حوزوی و رسانه ها
ستاد اجرایی دومین جشنواره سراسری ترنم آسمانی و موسسه طارق تبریز در پی پایان جشنواره ترنم های آسمانی بیانیه ای را صادر کردند.

به گزارش گروه قرآن و معارف خبرگزاری برنا، در بیانیه پایانی جشنواره ترنم های اسمانی که نسخه ای از آن در اختیار خبرگزاری برنا قرار گرفته، آمده است:

"بسمه تعالی

اطلاعیه "تقدیر و سپاس"

حمد و سپاس بیکران به درگاه خالق زیباییها، که بار دیگر به اعضاء موسسه فرهنگی قرآن و عترت طارق تبریز توفیق عنایت فرمود تا میزبان یکی از بزرگترین و باشکوه ترین جشنواره های قرآنی باشند.

بحمدالله دومین جشنواره سراسری آواها و نغمات دینی آیات « ترنم آسمانی » در شهر تبریز و با حضور اساتید و فعالان قرآنی از سراسر کشور ، با نیل به اهداف آن و با موفقیت انجام گردید و علاوه بر ایجاد فضایی مملو از شور و شعور قرآنی، در انجام رسالت اصلی خویش که جریان سازی در جهت تولید محتوای دینی است، موفق ظاهر گردید. استقبال کم نظیر از جشنواره و رشد کمی و کیفی چشمگیر در آثار رسیده به جشنواره ، شاهد براین ادعاست.

اکنون پس از پایان این رخداد بزرگ قرآنی که علاوه بر تاثیر شگرف در حوزه ی آواها و نغمات دینی، خاطرات ماندگاری را در اذهان عموم جامعه قرآنی کشور به یادگار گذاشت، از تمامی شخصیت ها، ارگان ها، نهادها ، موسسات قرآنی ، اساتید قرآن و عترت(ع)، گروه های تواشیح و مدیحه سرایی، فعالان عرصه هنرهای آوایی دینی و عموم علاقمندان به ساحت مقدس قرآن و عترت (ع) که به انحای مختلف ، یاریگر اعضاء ستاد اجرایی این جشنواره در برگزاری هرچه بهتر آن بودند، کمال تشکر و سپاس را داریم. از حضور و حمایت های بی بدیل نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه محبوب تبریز، استاندار قرآنی آذربایجان شرقی، معاون محترم قرآن و عترت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیرکل محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی و مخصوصا عموم تشکل ها و موسسات قرآنی آذربایجان شرقی که با همدلی و وحدتی بی نظیر پایه گذار برگزاری باشکوه کرسی های دهگانه « نوای ترنم » ، بخش مسابقات حضوری و همچنین مراسم بزرگ اختتامیه جشنواره بودند و از رسانه های محترم که در انعکاس این رویداد قرانی تلاش کردند، نهایت سپاسگزاری و تقدیر را داریم.

همچنین از تمامی بزرگوارانی که پس از برگزاری جشنواره از سراسر کشور پیام های محبت آمیز خویش را ارسال و با اظهار لطف، خادمان این جشنواره را مورد تفقد قراردادند تشکرو قدردانی می نماییم. برگزاری موفق این جشنواره بدون شک حاصل یکرنگی و اخلاص جامعه قرآنی بوده و جلوه ای از شکوه و عظمت قرآن و قرآنیان را به ظهور رساند.

به امید آنکه همه این برنامه ها مقبول درگاه احدیت واقع شده و  با استمرار آن موجبات رشد و بسط مفاهیم متعالی قرآن کریم و عترت (ع) را در سطح جامعه فراهم آید. 

ستاد اجرایی دومین جشنواره سراسری ترنم آسمانی

موسسه فرهنگی قرآن وعترت طارق تبریز

17 آذر 1396"

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز