دبیر کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت و گو با برنا:

تبلیغات اتوبوس ها در شب مشکل ساز است/ در اسرع وقت نحوه تبلیغات اصلاح خواهد شد

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۰۶:۱۶:۰۷
کد خبر: ۶۴۷۰۷۲
تبلیغات اتوبوس ها در شب مشکل ساز است/ در اسرع وقت نحوه تبلیغات اصلاح خواهد شد
دبیر کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران در گفت و گو با برنا از آخذین وضعیت تبلیغات روی بدنه اتوبوس ها سخن گفت.

محمدعلی کرونی، دبیر کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران، در گفت و گو با خبرنگار شهری خبرگزاری برنا در خصوص آخرین وضعیت تبلیغات روی بدنه اتوبوس ها گفت: از اتوبوسی که به طور کامل از تبلیغات پوشیده شده بود بازدیدی داشتیم همان طور که قبلا هم گفته بودیم در طول روز مشکلی نداشت، یعنی از داخل اتوبوس بیرون مشخص بود ولی در شب قطعا مشکلاتی دارد که دوستان اتوبوسرانی قول دادند این مشکل را برطرف کنند.

او ادامه داد: هنوز راهنمایی و رانندگی راجع به این قضیه نظری نداده است، پلیس راهنمایی و رانندگی به عنوان مجری قانون بوده و اگر دستوری بدهد قطعا لازم الاجراست اما از آنجایی که پلیس نظری نداده و این بحث یک بحث درآمدی پایدار  برای حمل و نقل شهر تهران است باید به این سمت برویم که اصلاح برویم نه اینکه حذف کنیم، قطعا نظر شهروندان خیلی محترم است و دغدغه شان دغدغه اعضای شورای شهر هم خواهد بود ولی فکر می کنم که  اصلاح بهترین راه باشد. 

کرونی در ادامه در خصوص نحوه اصلاحات تبلیغات گفت: قول دادند از تکنولوژی استفاده کرده و طی آن پوشش روی شیشه ها کمتر و از ابعاد شبکه ای بزرگتری استفاده شود تا مشکل دید حل گردد.

او در پایان در خصوص زمان این اصلاحیه ها گفت: به ما قول داده اند در اسرع وقت این کار را انجام می دهند و ما قطعا با اتوبوسرانی مکاتبه ای خواهیم داشت که هر چه سریع تر این کار را انجام دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز