دستگیری سارق محله امین آباد

۱۳۹۶/۰۹/۱۹ - ۱۵:۲۵:۵۳
کد خبر: ۶۴۷۵۵۸
دستگیری سارق محله امین آباد
رئیس کلانتری 173 امین آباد گفت:پس از حضور گشت انتظامی، نگهبان کارگاه با مراجعه به ماموران انتظامی بیان کرد که متوجه سر و صدا از انتهای انبار شدم.
به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، سرگرد حیدر مسن آبادی رئیس کلانتری 173 امین آباد اظهار کرد: چند روز پیش یکی از شهروندان به کلانتری مراجعه و اظهار داشت که سرپرست کارگاهی در محله امین آباد است و از کارگاه موصوف تعدادی اقلام و تجهیزات صنعتی از قبیل نردبان آلومینیومی و آچار  و ... به سرقت رفته است.

وی با اشاره به تشکیل پرونده ای در این خصوص و دستور کار قرار گرفتن شناسایی سارق یا سارقان، بیان کرد: تیمی از عوامل کلانتری برای بررسی موضوع و صحت خبر به محل کارگاه اعزام و سرقت را تایید کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد:در تحقیقات انجام شده مشخص شد که سارق کارگاه یک نفر بوده که آشنا به ورودی های کارگاه است و احتمال این که مجددا متهم به محل کارگاه مراجعه کند قابل پیش بینی است.

سرگرد مسن آبادی توضیح داد: بامداد امروز نگهبان کارگاه موصوف طی تماس تلفنی به کلانتری اعلام کرد که صدایی از انتهای انبار کارگاه می شنود و احتمال اینکه سارقی برای سرقت در محل باشد، وجود دارد که بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری که در نزدیکی همان منطقه در حال گشتزنی بودند، برای دستگیری سارق به آدرس اعلامی اعزام شدند.

رئیس کلانتری 173 امین آباد گفت:پس از حضور گشت انتظامی، نگهبان کارگاه با مراجعه به ماموران انتظامی بیان کرد که متوجه سر و صدا از انتهای انبار شدم و مشاهده کردم فردی یکی از لوله های کارگاه را در دست دارد که با پلیس تماس گرفتم.

این مقام مسئول افزود: ماموران انتظامی موفق شدند سارق را در یک عملیات پلیسی دستگیر و برای انجام تحقیقات به کلانتری منتقل کنند.

وی توضیح داد: متهم در بازجویی اولیه بزه انتسابی را قبول و با تکمیل پرونده سرقت های مکرر کارگاه، سارق برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز