امروز صورت گرفت؛

پیگیری وضعیت یک ملک در پاسداران

۱۳۹۶/۰۹/۲۱ - ۱۱:۰۷:۳۵
کد خبر: ۶۴۸۳۷۶
پیگیری وضعیت یک ملک در پاسداران
سخنگوی شورای شهر پیگیر آخرین وضعیت ملکی در پاسداران شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، علی اعطا در جریان جلسه امروز شورای شهر در تذکری گفت: متاسفانه شاهد هستیم که در سال 94 برای ملک مسکونی در خیابان نارنجستان ششم واقع در خیابان پاسداران پروانه ساخت 15 طبقه که شامل 5 طبقه زیر و 10 طبقه روی زمین بود صادر شده است، تاکنون 9 طبقه از این ساختمان ساخته شده است.

او ادامه داد: زیر پهنه مصوب این زمین 1149 متری R122 است که ساخت و ساز با سطح اشغال 60 درصد و تراکم 300 درصد حداکثر در 5 طبقه پیش‌بینی شده است و متاسفانه اطلاعاتی مبنی بر اینکه تغییر کاربری در کمیسیون ماده 5 صورت گرفته نیز موجود نیست.

به گفته ی سخنگوی شورای شهر39 اصله درخت از جمله 6 درخت مستمر و یک ساختمان دو طبقه کم تراکم نیز در این زمین وجود داشته که حالا این درختان از بین رفته است، قطعا در صورت تکمیل ساخت این ساختمان به دلیل افزایش تراکم فراتر از ضوابط پیش‌بینی شده با مشکلاتی در حوزه کالبدی، ترافیکی و... مواجه می‌شویم ، هرچند این تخلف در دوره مدیریت شهری پیشین رخ داده اما انتظار می‌رود با توجه به حساس شدن افکار عمومی با این گونه تخلفات برخورد و با توجه به اهمیت قانون‌مداری شهرداری هرچه سریع‌تر، تخلفات را پیگیری کند و با متخلفان برخورد کند.

 او تاکید کرد: شهرداری باید اسناد و گزارش های توجیهی مربوط به این ملک و گزارش برخورد با متخلفان را به شورا ارائه کند و درخصوص بازنگری در پروانه ساختمان این ملک اقدام کند.

نظر شما