طراحی و حمایت از تحقیقات منطقه ای مهمترین برنامه مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی خواهد بود

۱۳۹۶/۰۹/۲۳ - ۱۴:۱۴:۲۵
کد خبر: ۶۴۹۲۱۶
طراحی و حمایت از تحقیقات منطقه ای مهمترین برنامه مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی خواهد بود
غرفه نمایشگاه پژوهش و فناوری در نمایشگاه بین المللی تهران برپا شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا،  با هماهنگی انجام شده در جلسه ستاد برگزاری هفته پژوهش که با مشارکت دستگاه های اجرایی در وزارت علوم تحقیقات و فناوری تشکیل شد، مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی نیز برای اولین بار اقدام به حضور در نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری کرد.

بر اساس اعلام این مرکز این غرفه با هدف معرفی اهداف ، ماموریت ها و دستاوردهای وزارت ورزش و جوانان در حوزه پژوهش و همچنین بهره مندی از فضای حاکم برای توسعه همکاری و تعاملات بین دستگاه ها ومراکز تحقیقاتی جهت تامین نیازهای مرتبط برپا شده که در آن برخی دستاوردهای علمی و پژوهشی مکتوب، منشورات تخصصی و برنامه های انجام شده و در حال برگزاری مرکز مطاللات و پژوهشهای راهبردی در دو حوزه جوانان و ورزش  در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

در همین راستا از مهمترین برنامه های مرکز مطالعات و پژوهشهای راهبردی  در سال آینده، طراحی و حمایت از تحقیقات منطقه ای و برگزاری همایش یافته های پژوهشی ادارات کل استانها در دو حوزه پژوهشی ورزش و جوانان و حمایت پژوهشی از رشته فدراسیونهای المپیکی را می توان نام برد.

لازم به ذکر است که مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی، بصورت سالانه در هفته پژوهش همایشی را با حضور دبیران شوراهای پژوهش استانها برگزار میکند که امسال نیز پنجمین دوره همایش دبیران شورای پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان در تاریخ ۲۷ و ۲۸آذر ماه در بندر عباس برگزار می شود.

در این همایش علاوه بر طرح رویکردها، برنامه ها و اولویتها، به بررسی چالشهای فعالیت های پژوهشی خواهیم پرداخت. ضمنا در این رویداد استانهای برتر و برگزیده معرفی و از آنان تقدیر می گردد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز