ارتباط شیطانی یک زن با ۲۰ روح!

۱۳۹۶/۰۹/۲۴ - ۲۱:۰۷:۴۷
کد خبر: ۶۴۹۶۱۶
ارتباط شیطانی یک زن با ۲۰ روح!
یک زن ۲۷ ساله در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد با ارواح ارتباط جنسی داشته است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا،  یک زن ۲۷ ساله در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد با ارواح ارتباط جنسی داشته است. او گفته است رابطه با ارواح را به مردان ترجیح می‌دهد و آرزو دارد یک روز توسط یک روح باردار شود. روان‌درمانگرها می‌گویند چنین تجربه‌هایی حاصل یک توهم غریب در میان خواب و بیداری است.

هافتینگتون پست نوشت یک زن اهل بریستول انگلستان به نام آمیتیست ریلم، ۲۷ ساله، می‌گوید تاکنون با ۲۰ روح رابطه داشته است و آنها را به مردان ترجیح می‌دهد.

هافینگتون پست گزارش داده که ریلم روز پنج شنبه هفتم دسامبر در یک شوی تلویزیونی در آی‌تی‌وی حاضر شده و درباره اینکه ارواح چگونه هستند، صحبت کرده است.

او گفته است اولین تجربه او مربوط به ۱۲ سال پیش است؛ زمانی که با همسرش به یک خانه جدید نقل مکان کرد و احساس کرد که یک وجود غریبه‌ در خانه حاضر است: اول یک انرژی بود و بعدتر فیزیکی شد. یک فشاری روی ران‌ها و نفس‌هایی روی گردنم بود اما من همیشه احساس امنیت می‌کردم. با روح رابطه داشتم. او گفته است تجربه‌اش قابل توضیح و توصیف نیست.

بر اساس این روایت، او به مدت سه سال با یک روح رابطه جنسی‌ داشته است تا اینکه یک بار زمانی که همسر آدمیزادش از کار به خانه برگشته، سایه‌ مردی را در پنجره دیده و همین باعث شده تا این رابطه تمام شود. او گفته است حداقل با ۲۰ روح به نوعی رابطه جنسی داشته و حالا آرزو دارد توسط یک روح باردار شود. او گفته است تحقیقاتی درباره بارداری فانتوم انجام داده و بر اساس این تحقیقات، این امکان وجود دارد که یک روح در شما قرار بگیرد اما مردم نمی‌دانند چگونه آن را به طور طولانی حمل کنند.

ریلم اولین کسی نیست که ادعا می‌کند با ارواح رابطه جنسی داشته است. پیش از این نیز افرادی این ادعا را کرده‌اند. خواننده‌هایی مانند کشا و باب براون نیز چنین ادعایی کرده‌اند.

یک محقق در این زمینه به هافینگتون پست گفته است معمولا افرادی که مدعی ارتباط با ارواح هستند درباره احساس فشار و سنگینی حرف می‌زنند و رابطه را گرم توصیف نمی‌کنند. آن ها می‌گویند در هنگام حضور ارواح اتاق هم سرد است.

با این حال تینا رادزیتویچ، پژوهشگر، گفته است تجربه ارتباط با ارواح نوعی توهم است که در میان خواب و بیداری اتفاق می‌افتد.

به گفته او این نوع توهم عَجیب و غریب می‌تواند شامل لمس و شنیدن و دیدن باشد اما معمولا تروما، افسردگی و اضطراب عامل ایجاد چنین توهم‌هایی است.

 

نظر شما
پرونده ویژه