کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی در پوشش خواستگار قلابی و تحقیق علمی

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۸:۵۸:۲۶
کد خبر: ۶۴۹۷۰۴
کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی در پوشش خواستگار قلابی و تحقیق علمی
رئیس پلیس آگاهی استان قم از مردم خواست کلاهبردار حرفه‌ای که ۱۰ میلیارد ریال از مردم کلاهبرداری کرده بود را شناسایی کنند.

به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، سرهنگ احمد کرمی اظهارداشت: متهم شناسایی شده از طریق اخذ تسهیلات بانکی، خواستگاری و شرکت در پروژه‌های تحقیقاتی و ... از ۱۲ نفر مبلغ ۱۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده بود که توسط پلیس آگاهی استان قم شناسایی و دستگیر شد.

وی با بیان این که اغلب این کلاهبرداری‌ها در تهران صورت گرفته است، گفت: متهم دارای چهار فقره سابقه کیفری به اتهام جعل عنوان مشاغل علمی، ارگان‌های دولتی و ادعای اعمال نفوذ در برخی دستگاه‌ها است.

رئیس پلیس آگاهی استان قم افزود: وی عمده سوژه‌های خود را در فضای مجازی شناسایی و از آن‌ها کلاهبرداری می‌کرد که نهایتاً پس از دستگیری به همراه پرونده متشکله تحویل مرجع قضائی استان شد.

کلاهبرداری ۱۰ میلیاردی در پوشش خواستگار قلابی و تحقیق علمی/ متهم را شناسایی کنید

سرهنگ کرمی گفت: براساس خواسته دادیاری شعبه دادستانی دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قم مبنی بر انتشار تصویر بدون پوشش متهم، مال باختگان می‌توانند در صورت شناسایی از طریق شماره تلفن‌های ۰۲۵۲۱۸۲۷۱۵، ۰۲۵۲۱۸۲۷۳۹ و ۰۲۵۲۱۸۲۷۴۹ به پلیس آگاهی استان قم اطلاع دهند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز