غرق شدن سرباز ۱۹ ساله در رودخانه دز

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۰۹:۲۹:۱۹
کد خبر: ۶۴۹۷۳۵
غرق شدن سرباز ۱۹ ساله در رودخانه دز
معاون عملیات امداد و نجات سازمان آتش نشانی شهرستان دزفول گفت: روز گذشته سرباز 19 ساله‌ای در رودخانه دز این شهرستان غرق شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ،حسین حسیناک با اعلام این خبر اظهار داشت: ساعت 15:20 دقیقه روز گذشته جوانی 19 ساله در کانال رودخانه دز غرق شد.

وی افزود: پس از دریافت حادثه اکیپ امداد و غریق نجات سازمان آتش‌نشانی شهرستان دزفول به محل حادثه واقع در منطقه تفریحی علی کله اعزام شد و بلافاصله کار غواصی و گشت زنی در این منطقه شروع شد. 

حسیناک تصریح کرد: به محض مستقر شدن در این منطقه اقدام به غواصی شد که پس از ۲/۵ ساعت تلاش بدون نتیجه به کار خود پایان داده شد.

عبدالحسین معظم فر مدیر عامل آتش نشانی دزفول نیز در این خصوص اظهار داشت: در این حادثه جوانی 19 ساله اهل و ساکن اهواز و سرباز نیروی دریایی خرمشهر که به همراه جمعی از پرسنل این یگان برای اردو به این منطقه آمده بود، هنگام گردش بر روی لوله‌های بتنی  بر اثر سُرخوردن پایش به درون روخانه  سقوط کرد و غرق شد.

معظم‌فر افزود: روز گذشته به علت تاریکی و نبود شرایط غواصی موقتا عملیات جستجو متوقف شد و امروز با مناسب اعلام شدن شرایط هوایی غواصان سازمان آتش‌نشانی دزفول به داخل رودخانه برای یافتن این جوان مفقودی فرستاده می‌شوند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز