بازدید رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی از هجدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۱:۳۶:۱۱
کد خبر: ۶۴۹۸۵۰
بازدید رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی از هجدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار
رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی از هجدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار و غرفه وزارت مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی بازدید کرد.

 

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا،  در هجدهمین نمایشگاه پژوهش، فناوری و فن بازار محمدرضا فضلی رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی از این نمایشگاه بازدید به عمل آورد.

وی در این بازدید برگزاری این نمایشگاه و نمایشگاههای مشابه که با موضوع مطالعات، تحقیقات و پژوهش ها در حوزه های مختلف برگزار می شود را فرصت خوبی دانست برای ایجاد ارتباط موثر بین مراکز پژوهشی با سازمانهای اجرایی در راستای بهره برداری از نتایج تحقیقات.

فضلی ادامه داد: یکی از نکاتی که در خصوص برگزاری این نمایشگاه می توان به آن اشاره داشت نیاز به تبلیغات بیشتر است که بتوان محققان، دانشجویان و حتی مدیران دستگاههای اجرایی را ترغیب به بازدید از دستاوردهای علمی و پژوهشی حوزه های مختلف علمی نمود که این مسئله باعث افزایش بهبود، کارایی و بهره وری سازمانها و تقویت بنیه علمی کشور و در عین حال باعث افزیش خلاقیت و به نوعی ایجاد انیگزه در سازمانهای دانش بنیان و دانایی محور می شود.

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی به فعالیتهای انجام شده در حوزه پژوهش در این مرکز نیز اشاره نمود و ادامه داد: ما در مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی به دنبال اجرایی کردن سیاستها و برنامه های وزارت هستیم تا بتوانیم با انجام تحقیقات و پژوهشهای نیازمحور و ارائه نتایج آنها به حوزه ها و معاونتهای مختلف در وزارت کمک کنیم.

وی در ادامه نگاه مرکز به دوبخش را ویژه خواند، که بخش اول آن نگاه به پژوهشهای استانی است که در این زمینه منطقه بندی کردن استانها را یکی از دستاوردهای مهم در راستای انجام فعالیتهای پژوهشی و مطالعاتی خواند و گفت: با این برنامه ریزی طی چند سال اخیر ما شاهد حرکت رو به رشد استانها در حوزه مطالعات و پژوهش، بالا رفتن کیفیت تحقیقات و همچنین بهره گیری از محققین با سطح علمی بالا و جهت گیری این فعالیتها به سمت فعالیتهای نیاز محور و کاربردی بودن آنها بوده ایم همچنین  این فعالیتها را با شاخصهایی که تعریف و به استانها اعلام شده مورد ارزیابی قرار داده و در برنامه های مختلف سالانه از استانهای برتر تقدیر به عمل می آوریم.

ورزش قهرمانی همگانی و فدراسیونها بخش دوم تاکیدات رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی در حوزه مطالعات و پژوهش بود که در این خصوص گفت: در حوزه ورزش قهرمانی ما سعی داریم با ایجاد تفاهم نامه با فدراسیونهای حاضر در رویداداهای پیش رو مانند بازیهای آسیایی و المپیک 2020 بتوانیم با انجام حمایت از طرحهای  پژوهشی، برگزاری کارگاههای تخصصی و همایشهای علمی به ارتقای سطح کیفی این ورزشکاران در رشته های مختلف کمک کنیم و انشاالله شاهد کسب نتایج خوب و افتخار آفرینی این عزیزان باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز