مژگان زن معروف نارمک به زودی اعدام می شود

۱۳۹۶/۰۹/۲۵ - ۱۷:۱۷:۲۳
کد خبر: ۶۵۰۱۱۴
مژگان زن معروف نارمک به زودی اعدام می شود
حکم قصاص زن جوان که شوهرش را کشته بود در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد. این زن که مژگان نام دارد و در نارمک تهران به خاطر قتل شوهرش معروف شده است.

به گزارش گروه انتظامی و حوادث خبرگزاری برنا، حکم قصاص زن جوان که شوهرش را کشته بود در دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد. این زن که مژگان نام دارد و در نارمک تهران به خاطر قتل شوهرش معروف شده است، پیش تر از اتهام قتل عمدی تبرئه و به اتهام قتل شبه عمد به پرداخت دیه محکوم شده بود اما این حکم در دیوان عالی کشور تایید نشد.

رسیدگی به این پرونده از بامداد پنجم تیرماه 94 به دنبال جدال خونین خانوادگی در خانه ای در یکی از خیابان های نارمک در دستور کار افسران کلانتری 127 قرار گرفت. همسایه ها با پلیس  تماس گرفتند و از جنایت  خانوادگی خبر دادند. پلیس وقتی به خانه مورد نظر رفت با جنازه خونین مرد 28ساله به نام بهنام روبه رو شد. همسر 21ساله بهنام که ترسیده و در گوشه ای ایستاده بود خودش را عامل جنایت معرفی کرد و بازداشت شد.

این زن به قتل  شوهرش اعتراف کرد و ادعا کرد همسرش را ناخواسته قربانی اختلاف خانوادگی کرده است. این زن به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان پای میز محاکمه ایستاد.

 

در آن جلسه پدر و مادر بهنام که قیم نوه 4ساله شان هستند در جایگاه ویژه ایستادند و برای عروسشان حکم قصاص خواستند.

 

سپس مژگان در تشریح جزییات ماجرا گفت: من و همسرم زندگی خوبی داشتیم تا اینکه مدتی بود به رفتارهای بهنام مشکوک شده بودم. او مدام گوشی موبایلش را در دست داشت و پیامک می فرستاد. او کمتر از قبل به من اهمیت می داد به همین خاطر به او مشکوک شدم.صبح وقتی از خواب بیدار شدم و دیدم بار دیگر بهنام گوشی موبایلش را در دستش گرفته است شروع به داد و فریاد کردم. می خواستم گوشی را از او بگیرم و ببینم به چه کسی پیامک فرستاده است اما گوشی موبایل را به من نداد. من که عصبانی شده و کنترل اعصابم را از دست داده بودم دستش را گاز گرفتم اما باز هم مقاومت کرد. من هم به آشپزخانه رفتم و کارد آشپزخانه را برداشتم. فقط برای ترساندن او چاقو را به سمت سینه اش نشانه رفتم اما نمی دانم چطور شد که چاقو به سینه اش فرو رفت. شوهرم در خانه را باز کرد و به سمت راه پله ها رفت اما همانجا افتاد.من همسرم را دوست داشتم و قصد کشتن او را نداشتم.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک های موجود در پرونده مژگان را از اتهام قتل عمد تبرئه و وی رابه جرم قتل شبه عمد به پرداخت دیه محکوم کرد. حکم صادره اما با اعتراض پدر و مادر قربانی در 32 دیوان عالی کشور تحت رسیدگی موشکافانه قرار گرفت و تایید نشد. به این ترتیب زن جوان این بار در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران بار دیگر از خود دفاع کرد.

وی در حالی که اشک می ریخت گفت: من به زندگی ام علاقمند بودم و شوهرم را دوست داشتم اما او به من و فرزندمان بی توجه بود. او مدام با تلفن همراهش سرگرم بود و این موضوع به شدت مرا اذیت می کرد. به همین خاطر اخرین بار با او درگیر شدم.بعد از اینکه درگیری بین ما بالا گرفت همسرم به سمت در رفت تا خانه را ترک کند.من همان موقع چاقو را به دست گرفتم اما نمی دانم چرا شوهرم به سمت من آمد و چاقو به سینه اش فرو رفت.

وی ادامه داد:من در مدتی که در زندان  هستم فرزندم را ندیده ام و حالا از خانواده همسرم تقاضا دارم به خاطر خدا و فرزند خردسالم مرا ببخشند.

در پایان جلسه هیات قضایی وارد شور شد و با توجه به مدرک های موجود در پرونده وی را به قصاص محکوم کرد. دیروز این رای در شعبه 32 دیوان عالی کشور مهر تایید خورد و قطعی شد.

نظر شما
پرونده ویژه