مایکروسافت هوش مصنوعی را به بینگ اضافه می‌کند

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۹:۴۲:۱۳
کد خبر: ۶۵۰۵۹۵
مایکروسافت هوش مصنوعی را به بینگ اضافه می‌کند
از زمان راه‌اندازی هوش مصنوعی و گروه جستجو، مایکروسافت قابلیت‌های مختلف هوش مصنوعی را به ابزارهایی مانند آفیس 365 و موتور جستجوی بینگ اضافه نموده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، قابلیت جدیدی نیز به آفیس 365 افزوده شده که اکرونیمز (به معنای نام اختصاری) نام داشته و نام‌های اختصاری را با توجه به سازمان ارائه می‌دهد. مایکروسافت، اعلام کرد که با یک آژانس خبری و سایت رسانه اجتماعی به نام رِدیت در این زمینه همکاری دارد.
مایکروسافت هوش مصنوعی را به بینگ اضافه می‌کند
این شرکت اعلام کرده تمام پیشرفت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی مایکروسافت، با هدف ارائه اطلاعات مفیدتر و غنی‌تر به کاربران انجام شده است.جدیدترین قابلیت‌های هوشمند نرم‌افزاری در مقایسه با قابلیت‌های جست‌وجوی اولیه مبتنی بر وب برای یافتن تصاویر و مطالب، می‌تواند جوانب مثبت و منفی سؤالات پیچیده‌تر را سنجیده و به شناسایی سؤالات درست کمک نماید.
این قابلیت‌های جدید نشان می‌دهد چگونه هوش مصنوعی به مرور زمان، نقش خود را در ابزارهای مختلف فناوری‌ پررنگ‌تر می‌سازد. از جمله مواردی که نقش هوش منصوعی در آنها اثر گذاشته، مسئله جست‌وجو است. با ورود هوش مصنوعی به جست‌وجوها، امکانات جدیدی نیز افزوده شده است.
هوش مصنوعی سال‌هاست که وارد زندگی اجتماعی شده است. سال‌های زیادی است افراد از هوش مصنوعی -بدون اینکه متوجه باشند- استفاده می‌کنند.بخش تحقیقات مایکروسافت اخیراً در توییتی اعلام نموده، قابلیت‌های جدید معرفی شده در سان‌فرانسیسکو در حقیقت، پیشرفت‌های مفیدی در زمینه زندگی روزمره و هوش مصنوعی است.

نظر شما