تیراندازی در جشن عروسی ممنوع شد

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۵:۱۶:۱۵
کد خبر: ۶۵۰۶۱۷
تیراندازی در جشن عروسی ممنوع شد
تیراندازی در مراسم های عروسی با اسلحه مجوزدار جرم محسوب می شود.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، فرمانده انتظامی لرستان با بیان این‌که کاروان‌های عروسی ملزم به رعایت حقوق شهروندی هستند اظهارکرد:پلیس در اجرای سلسله طرح‌هایش دراستان، طرح کنترل کاروان‌های عروسی و ملزم کردن آنان به رعایت حقوق شهروندی را در دستور کار قرار داده است.

وی با اشاره به این‌که دربرخی موارد در عروسی‌ها مشاهده می‌شود عده‌ای با تیراندازی موجب مرگ و مجروح کردن مردم می‌شوند، گفت: از این به بعد تمام زوج‌هایی که قصد ازدواج دارند در هنگام عقد در دفتر ثبت ازدواج برابر هماهنگی به‌عمل آمده با سردفترداران باید ملزم شوند که درمراسم آنها هیچ کس حق تیراندازی را نداشته و چنان‌چه چنین مواردی مشاهده شود، برخورد قانونی ومتخلفان به مراجع قضایی معرفی می‌شوند.

مهدیان‌نسب با بیان این‌که برخی از کاروان‌های عروسی درسطح شهر اقدام به راه‌بندان و یا حرکات نامتعارف کرده و این موضوع باعث آزرده خاطرشدن مردم ازاین نوع برخوردها شده است، بیان کرد: با به‌کارگیری تمام پلیس‌های تخصصی و نیروهای ستادی برآنیم که نظم وانضباط را بر این کاروان‌ها جاری کنیم.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: چنان‌چه هر راننده خودرویی که در کاروان‌های عروسی ایجاد بی‌نظمی کنند، پلیس با شناسایی آنها پس از مراسم عروسی احضار و به مراجع قضایی معرفی می‌کنند.

وی دربخشی دیگراز سخنان خود به فرهنگ بسیار بد تیراندازی در مراسمات عروسی اشاره کرد و گفت: پلیس اجازه نمی‌دهد، عده‌ای فرصت‌طلب آسایش و آرامش جامعه را به بهانه‌های مختلف به مخاطره بیاندازد و فرهنگ‌های غنی استان را که سرآمد هستند لگدمال کنند.

مهدیان‌نسب با تاکید براین مطلب که تیراندازی در مراسمات عروسی باسلاح مجوزدار نیز جرم محسوب شده و درصورت مشاهده، ضمن باطل کردن مجوز، سلاح نیز ضبط خواهد شد، تصریح کرد: همه اقدامات پلیس برای ایجاد امنیت در جامعه بوده و به‌دنبال آسایش و آرامش شهروندان است وموفقیت همه جوانان وزوج‌هایی که قصد ازدواج دارند آرزوی ماست.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز