بلای وحشتناکی که بر سر نگهبان یک مجتمع مسکونی در شهرک گلستان آمد

۱۳۹۶/۰۹/۲۶ - ۱۷:۲۳:۲۱
کد خبر: ۶۵۰۶۵۴
بلای وحشتناکی که بر سر نگهبان یک مجتمع مسکونی در شهرک گلستان آمد
نگهبان یک مجتمع مسکونی در شهرک گلستان قربانی گمانه زنی یک مرد جوان شد.

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، ساعت 9:20 صبح امروز مأموران کلانتری 141 شهرک گلستان در تماس با بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام کردند که یک نگهبان مجتمع مسکونی در شهرک گلستان، خیابان کوهک، خیابان نسیم سوم به قتل رسیده است.

دقایقی بعد از اعلام این خبر، سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس ویژه قتل پایتخت به همراه اکیپ تشخیص هویت آگاهی در صحنه جرم حاضر شده و مشغول تحقیقات درباره این پرونده شدند.

بررسی‌های اولیه نشان داد قاتل به نام مرتضی  که 22 سال سن داشته و نگهبان همان مجتمع مسکونی بوده، صبح به محل کار خود  آمده و مقتول"محمد" 60  ساله  به وی اعلام کرده که کارفرما او را از کار اخراج کرده است که قاتل در این حین به گمان اینکه مقتول باعث اخراج وی شده، با مقتول درگیر شده و با 10 ضربه چاقو به سینه مقتول وی را به قتل رسانده و از محل جنایت متواری شده بود.

تحقیقات درباره این پرونده ادامه داشت که قاتل برای بررسی ماجرا همراه با برادرش به صحنه جنایت بازگشت و توسط مأموران بازداشت شد.

سرانجام با دستور سجاد منافی‌آذر؛ بازپرس امور جنایی تهران جسد مقتول به پزشکی قانونی منتقل و قاتل بازداشت شد و تحقیقات درباره این پرونده ادامه دارد.

نظر شما
پرونده ویژه