عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با برنا :

بهترین سیاست حمایت نقادانه از دولت است/ اصلاح طلبان در انتخاب روحانی اشتباه نکرده اند

۱۳۹۶/۰۹/۲۷ - ۰۹:۰۳:۳۲
کد خبر: ۶۵۰۷۷۲
بهترین سیاست حمایت نقادانه از دولت است/ اصلاح طلبان در انتخاب روحانی اشتباه نکرده اند
حجت نظری گفت: اگر همین الان هم برگردم به آن دوران مجددا به آقای روحانی رای می دهم.

حجت نظری، عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار برنا با انتقاد از هشتگ پشیمان هستیم علیه روحانی گفت: اگر ما بخواهیم حرف از پشیمانی بزنیم به معنای این است که ما  اشتباه کردیم که عقلانیت را درکشور حاکم کردیم،به تندروی رای ندادیم با دنیا نخواستیم بجنگیم و اشتباه کردیم که به تداوم ثبات رای دادیم.

وی درادامه افزود:اما همه اینها به معنای این نیست که آقای روحانی صد درصد کارهایش درست بوده به هرحال دولت نواقصی دارد و اشتباه داشته یا خواهد داشت اما این به مثابه انتخاب غلط ما از میان گزینه های موجود نبوده است.

نظری انتخاب روحانی در سال96 را عاقلانه خواند و گفت: حتما در29 اردیبهشت انتخاب عقلانی آقای روحانی بود واین فضا و جوی که اکنون ایجاد شده است از طرف رقبای آقای روحانی ست که متحمل شکست سختی شده اند و هنوز هم نمی توانند بپذیرند که مردم آنهارا نمیخواهندو هضم این موضوع برایشان دشوار است . آنها با تحریک کسانی که خودشان در روی کارآمدن روحانی تلاش کرده اند و هزینه دادند آنها را ناخواسته وارد فضایی میکنند که به نفع جامعه و کشور نیست.

این عضو حزب اعتماد ملی اظهار داشت:ما نباید یادمان برود که سال84تا92 جریانی که به شکل دیگری در سال96 رقیب آقای روحانی بود بر امورات کشور مسلط شد و به گونه ای عمل کرد که امروز حامیان آن دولت نیز ازآن دفاع نمیکنند. در دولت های نهم و دهم هرگز روند مدیریت به نفع منافع ملی کشور نبود و همان ها امروز در قالب فرقه زنبیلیه همچنان در تضعیف نظام و ملت تلاش میکنند.

وی درپایان تاکید کرد: بنابراین عاقلانه است که ما از تعقل و ثبات و منافع ملی دفاع کنیم. این درکنار نقد ما به دولت است.ما درعین حمیات از دولت آن را نقد میکنیم.واین دو مانع الجمع نیست.بهترین سیاست حمایت نقادانه از دولت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز