کم شدن آلودگی طی ساعات آینده؛

وزش بادهای قوی در تهران تکذیب شد

۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۱۱:۵۳:۲۴
کد خبر: ۶۵۲۳۸۰
وزش بادهای قوی در تهران تکذیب شد
دیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی جابه جایی آلودگی با وزش باد را تکذیب کرد.

 احد وظیفه مدیر پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در گفت و گو با برنا با تکذیب خبر وزش باد شدید و برطرف کردن آلودگی ها در غرب تهران گفت: در حال حاضر شاهد وزش باد از جنوب غرب تهران سرعت کمتر از 11 کیلومتر هستیم.

به گفته او انتظار می رود که این باد از شدت آلودگی بکاهد اما نمی تواند آن را برطرف و هوای تهران را به میزان سالم برساند، بلکه در بهترین شرایط شاخص آلودگی هوای تهران به ناسالم برای گروه های حساس می رسد.

وظیفه با اشاره به احتمال بارش در عصر امروز  گفت:  بارش عصر امروز نیز با وجود کم بودن رطوبت هوا بارش قابل توجهی نخواهد بود اما می توانیم امیدوار باشیم که رفته رفته میزان آلودگی هوا کاهش یابد. 

او همچنین با رد احتمال تخلیه تهران گفت: ما استانداردی برای تخلیه تهران نداریم، بهترین کاری در حال حاضر می توان کرد این است که از تردد بی جا در سطح شهر خود داری کنیم.

او افزود: کم کردن فعالیت های شهر از تخلیه آن مهم تر است، نباید فراموش کنیم که تخلیه شهری به اندازه تهران و با جمعیت چندین میلیونی تا چه اندازه مشکل ساز است.

وظیفه همچنین با بیان اینکه برخی از نقاط تهران در حال حاضر هم شاخص آلودگیشان به 200 رسیده است گفت: در حال حاضر چاره ای جز تحمل نداریم اما باید به فکر اجرای سیاست های خاص و بلند مدت برای مقابله با وضعیت باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز