احتمال ادامه بحران در تهران

۱۳۹۶/۰۹/۳۰ - ۲۱:۵۵:۵۴
کد خبر: ۶۵۲۴۹۸
احتمال ادامه بحران در تهران
دومین نشست اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران شهر تهران به دنبال زمین لرزه ۵.۲ ریشتری شب گذشته تشکیل جلسه داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، در این نشست روسا و مدیران گزارشی از اقدامات انجام شده و نحوه اجرای مصوبات جلسه شب گذشته را تشریح کردند و مقرر شد تمامی دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی و همچنین دیگر سازمان‌های عضو شورای هماهنگی مدیریت بحران در آماده‌باش کامل باقی بمانند.

احمد صادقی رییس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با بیان اینکه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهر تهران همچنان در سطح افسران و نمایندگان در این محل فعال خواهد بود گفت: تمامی دستگاه‌های امدادی، خدماتی و انتظامی تا اطلاع بعدی در آماده‌باش کامل هستند، شهروندان نیز باید توجه داشته باشند که ضمن حفظ خونسردی و آرامش خود، اخبار را از منابع و رسانه‌های معتبر پیگیری کرده و به مواردی نظیر آنچه که تحت عنوان یک کارشناس یا افراد بدون نام در فضای مجازی منتشر می‌شود توجه نکنند.

او تاکید کرد: مسئولان سازمان‌ها نیز صرفا باید در حوزه تخصصی خود اطلاع‌رسانی کنند.

رییس مدیریت بحران استان تهران گفت: مواردی تحت آنچه که از پیش‌بینی زمان و مکان دقیق زلزله خبر می‌دهد به هیچ عنوان مورد تایید نیست چرا که اساسا زمین ‌لرزه را نمی‌توان پیش‌بینی کرد بنابراین لازم است شهروندان ضمن حفظ آمادگی و هوشیاری خود تحت تاثیر شایعات نیز قرار نگیرند.

صادقی خاطر نشان کرد: باید برنامه‌ آمادگی تمامی سازمان‌ها و نهادهای مسئول در شهر تهران تهیه شود و این برنامه‌ها نیز در سطح ملی ارائه شده و از بودجه ملی نیز برخوردار شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز