رئیس مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران در گفت‌وگو با برنا:

تهران در وضعیت زرد قرار گرفت

۱۳۹۶/۱۰/۰۴ - ۱۲:۵۰:۰۹
کد خبر: ۶۵۴۱۳۶
تهران در وضعیت زرد قرار گرفت
رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران خبر از تقلیل وضعیت قرمز تهران به شرایط زرد داد.

امین عارف‌نیا رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران در گفت‌وگو با برنا در خصوص برخورد با رسانه های شایعه پرداز پیرامون زلزله تهران گفت: شهرداری به صورت مستقیم از رسانه های رسمی که به پخش شایعات می پردازند شکایتی نکرده است.

او ادامه داد: در جلسه روز شنبه مدیریت بحران تصمیم بر آن شد که مرجع اطلاع رسانی در خصوص زلزله تنها صدا و سیما و خبرگزاری های رسمی باشد. 

به گفته عارف‌نیا دستگاه های مسئول درحال انجام وظیفه خود هستند و بنابر تصمیم شورای هماهنگی مدیریت بحران هرگونه اطلاع رسانی تنها از سوی رسانه های رسمی صورت خواهد گرفت.

او همچنین در خصوص آخرین وضعیت و براورد های مربوط به زلزله گفت: در حال حاضر وضعیت از حالت هشدار و زلزله به زرد تقلیل پیدا کرده است اما در هر صورت حوادثی مانند زلزله غیر قابل پیش بینی است و مردم همیشه باید آماده باشند.

رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران همچنین به اقدامات شهرداری تهران در جریان زلزله تهران اشاره کرد و گفت: شهرداری تهران از شب اول پیگیر وضعیت بوده است و در حال حاضر هم یکی از آخرین اقداماتش انتشار نقشهمراکز تخلیه امن اضطراری شهرداری تهران بوده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز