رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران تشریح کرد؛

تخصص گرایی در انتصابات مهم ترین رویکرد سازمان بازرسی شهرداری

۱۳۹۶/۱۰/۰۵ - ۲۱:۳۸:۲۹
کد خبر: ۶۵۴۸۶۷
تخصص گرایی در انتصابات مهم ترین رویکرد سازمان بازرسی شهرداری
رئیس سازمان بازرسی شهرداری در خصوص انتصابات اخیر سازمان بازرسی گفت: اساس انتصابات در سازمان بازرسی استفاده از افراد کارآمد ، متخصص ، شایسته ، با تجربه ، نخبه و فرهیخته است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمد جواد شیرازی رئیس سازمان بازرسی شهرداری گفت: انتخاب دکتر امیر علی بزمونه به عنوان معاون سازمان بازرسی در حوزه فنی و عمرانی نمونه ای از گزینش افراد نخبه جامعه است که فارق از هرگونه گرایش حزبی و فکری صورت گرفته است و بی شک شهرداری تهران به حضور چنین افراد، با رتبه علمی بالا نیاز دارد و سازمان بازرسی در این مقوله پیشگام خواهد بود.  

وی در خصوص رزومه کاری و علمی دکتر بزمونه ابراز داشت: تحصیلات عالیه ایشان از رده کارشناسی تا دکترا در زمینه سازه و زلزله در یکی از بهترین دانشگاه های کشور نشان از توانمندی و استعداد درخشان وی است و امیدواریم از سوابق علمی و پژوهشی دکتر بزمونه در جهت اصلاح فرآیندهای مرتبط با موضوعات فنی و عمرانی استفاده بهینه گردد تا شاهد درخشش بیش از پیش این حوزه در شهرداری تهران باشیم. 

شیرازی در پایان سپردن امور نظارتی و بازرسی به افراد نخبه و مجرب را باعث ارتقاء سلامت و کارآمدی سازمانی و توسعه روح امید در جوانان و دوستداران عزت و سلامت شهروندان اعلام کرد. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز