بخشی از خودروهای فعال در اسنپ و تپسی آلاینده هستند

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۰:۰۵:۲۹
کد خبر: ۶۵۷۸۵۶
بخشی از خودروهای فعال در اسنپ و تپسی آلاینده هستند
عضو کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه بخشی از خودروهای فعال در اسنپ و تپسی آلاینده هستند از استفاده ۹۰ درصدی از خودروی پراید در آژانس های پایتخت انتقاد کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ؛ یوناتن بت کلیا در رابطه با برخی اظهارات مبنی بر نقش موثر تاکسیرانی مجازی در تشدید آلودگی هوا با بیان اینکه برخی از خودروهای اسنپ و تپسی آلاینده هستند، گفت: برای بهبود وضعیت آلایندگی هوا باید تردد آنها ساماندهی شود.

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بخشی از خودروهای فعال در اسنپ و تپسی پراید است، افزود: البته 90 درصد خودروهای آژانس ها پراید بوده و نقش زیادی در آلایندگی هوای پایتخت دارند.

وی با تاکید بر اینکه مردم پایتخت از عملکرد تاکسیرانی مجازی رضایت کامل دارند، تصریح کرد: فعالیت تاکسی های اینترنتی باید ساماندهی و ضابطه مند شده و نظارت مناسبی بر عملکرد آنها انجام شود همچنین معاینه فنی آنها اجباری و به صورت ماهانه انجام شود البته می طلبد این مهم در مورد حمل ونقل عمومی نیز در دستور کار قرار گیرد زیرا اتوبوس های فرسوده ای در پایتخت وجود دارد که نقش موثری در آلایندگی هوای پایتخت دارند.

بت کلیا با بیان اینکه اگر شهرداری تهران به دنبال بهبود وضعیت هوای تهران است باید اقدامات همه جانبه انجام دهد، تصریح کرد: 20 سال است طرح ترافیک در تهران اجرا می شود اما متاسفانه شهرداری اخیرا اعلام کرده که خودروها برای ورود به طرح باید عوارض پرداخت کنند در حالی که این اقدام تشدید آلایندگی هوای پایتخت را به دنبال دارد.

خودروهای آلاینده به هیچ وجه نباید شماره گذاری شوند

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه خودروهای آلاینده به هیچ وجه نباید شماره گذاری شوند، افزود: دولت باید از تولید خودروهای آلاینده جلوگیری و از سویی برای تولید سوخت پاک تلاش کند.

برای تولید خودروهای استاندارد باید از تجربه کشورهای موفق مانند ژاپن بهره برد

نماینده مسیحیان آشوری و کلدانی درمجلس در مجلس دهم، با تاکید بر اینکه برای تولید خودروهای استاندارد باید از تجربه کشورهای موفق مانند ژاپن بهره برد، گفت: خودروهای هیدرولیک و برقی باید جایگزین خودروهای کاربراتوری شود تا بهبود وضعیت هوا تحقق یابد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با یادآوری اینکه بهبود وضعیت هوای پایتخت مستلزم همکاری تمامی دستگاه های مسئول است، تصریح کرد: بزرگترین اشتباه دولت ها این است که شهردار تهران را در جلسات هیات دولت راه نمی دهند در حالی که اگر شهردار حضور داشته باشد و مورد سوال وزرا قرار گیرد و توضیحاتی در مورد مشکلات کلانشهر تهران ارائه کند به طور حتم در رفع مشکلات پایتخت کارساز خواهد بود.

 

 

 

خانه ملت

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز