مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ:

بیمه بیکاری به صورت مکانیزه انجام می شود

۱۳۹۶/۱۰/۱۳ - ۱۳:۰۷:۵۷
کد خبر: ۶۵۸۰۱۷
بیمه بیکاری به صورت مکانیزه انجام می شود
ناهید حیدری، مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: در راستای تحقق دولت الکترونیک و به منظور ارائه خدمات غیرحضوری به بیمه‌شدگان ازاین پس خدمات بیمه بیکاری به صورت مکانیزه ودرکمترین زمان انجام خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، ناهید حیدری در نشست کمیته راهبری بیمه بیکاری استان تهران با اعلام این مطلب اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی که در گذشته به عنوان نهادی پیش‌رو در عرصه فناوری اطلاعات شناخته شده بود، سال‌ها از این فناوری‌ فاصله گرفته بود، اما در دوره جدید مدیریت این سازمان تحقق دولت الکترونیک به عنوان یک نهضت در دستور کار قرار گرفت و طی سال‌های گذشته در این راستا گام‌های بلندی برداشته شده که هنوز نیازمند حرکت رو به جلو و توسعه آن هستیم.

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ ارائه خدمات بیمه بیکاری را به صورت مکانیزه کاری نو و تحول‌گرایانه میان ادارات کار و شعب تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ توصیف کرد و گفت: به طور قطع با نهادینه شدن ارائه خدمات مکانیزه بیمه بیکاری علاوه بر ارتقاء رضایتمندی بیمه‌شدگان در راستای ارائه خدمات غیرحضوری، سرعت روند اجرای فرایندهای کاری نیز در میان ادارات کل و شعب تامین اجتماعی افزایش چشمگیری خواهد داشت.

حیدری تاکید کرد: سرعت در انجام کار، حذف کاغذ، دسترسی به پایگاه اطلاعاتی و مشاهده مراحل و روند انجام کار در ادارات کل و شعب و اطلاع‌رسانی به بیمه‌شدگان از طریق پیامک تلفنی از جمله محاسن این کار است.

مدیرکل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ مشکلات سیستمی میان شعب و ادارات کار را از معضلات این طرح دانست و پیشنهاد داد به منظور کاهش مشکلات و نظارت سیستمی بر کل روند اجرای کار، ستادی از نمایندگان سازمان تامین اجتماعی، ادارات کل و شعب تشکیل شود تا در کمترین زمان ممکن مشکلات کاهش یابد.

شایان ذکر است این پیشنهاد مورد قبول اعضا قرار گرفت و مقرر شد در اولین نشست اعضای آن معرفی و روند مکانیزه شدن برقراری بیمه بیکاری پس از نشست نهایی در استان تهران و کلیه استان‌ها اجرائی شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز