معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان خبرداد؛

ارسال ۳۱ بازرس به استان های کشور برای بررسی دقیق عملکرد مدیران

۱۳۹۶/۱۰/۲۱ - ۱۹:۱۱:۲۳
کد خبر: ۶۶۱۴۹۰
ارسال ۳۱ بازرس به استان های کشور برای بررسی دقیق عملکرد مدیران
معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان از ارسال 31 بازرس به استان های کشور برای نظارت بیشتر بر عملکرد مدیران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری برنا، محمد مهدی تندگویان ،معاون ساماندهی امور جوانان در اختتامیه ششمین گردهمایی مسئولان جوانان کشور گفت: کار گروه طرح های جوانان تشکیل می شود و همچنین برنامه کلی سیاست گذاری جوانان در بخش معاونان نیز اجرا خواهد شد.
وی افزود: در ستاد ساماندهی۶ کمیته تشکیل خواهد شد که شیوه و عملکردشان مورد ارزیابی و نظارت قرار خواهد گرفت.
تندگویان اظهار کرد: ما در ابتدای یک راه طولانی قرار داریم و بایدصبور باشیم و به شما قول می دهم سال آینده اتفاق های خوبی رخ خواهد داد.
وی افزود: باید معاونان با مدیران کل تعامل داشته باشند و هیچگونه کوتاهی در وظیفه های خود نداشته باشند.
معاون امور ساماندهی جوانان از تشکیل یک مجمع ملی و به رسمیت شناختن آن خبر داد و گفت: نهاد های غیر دولتی که با دولت همکاری می کنند باید مورد حمایت قرار بگیرند همچنین با ستاد نیرو های مسلح به توافقاتی رسیدیم که به زودی اعلام می شود.
تندگویان از نظارت بیشتر وزارت ورزش و جوانان بر عملکرد مدیران امورجوانان خبر داد و گفت: ۳۱ بازرس به استان ها ارسال می کنیم تا عملکرد مدیران را هرچه دقیق تر زیر نظر داشته باشند.
گفتنی است، در پایان  این مراسم از تمبر ششمین گردهمایی مسئولان امور جوانان در یزد توسط محمد مهدی تندگویان معاون امور ساماندهی جوانان رو نمایی شد.

نظر شما