رییس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای شهر تهران در گفت و گو با برنا:

شورای شهر تهران باید با مفاسد برخورد کند/ معرفی هرچه سریع تر مدیران شهری متخلف جزیی از وظایف شهردار تهران است

۱۳۹۶/۱۰/۲۶ - ۰۵:۳۲:۱۱
کد خبر: ۶۶۲۹۵۸
شورای شهر تهران باید با مفاسد برخورد کند/ معرفی هرچه سریع تر مدیران شهری متخلف جزیی از وظایف شهردار تهران است
رییس کمیسیون معماری و شهرسازی گفت: ورود به پرونده تخلف های گذشته و برخورد قانونی لازم با متخلفان 12 سال گذشته می تواند بستر مناسبی را برای اصلاح رویکرد ها در شهر پدید آورد.

محمد سالاری رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران در خصوص افشاگری های اخیر شهردار تهران در صحن علنی شورای شهر درخصوص تخلفات دوره  و نحوه ی برخورد با متخلفان به خبرنگار شهر و شهروند خبرگزاری برنا گفت: ما به عنوان اعضای شورای اسلامی شهر تهران نقش نظارتی داریم باید در راستای این نقش با مفاسد برخورد کنیم.

او ادامه داد: اعتقاد ما این است که باید با مجموعه تخلفاتی که در مدیریت شهری گذشته رخ داده است برخورد کنیم و پیگیر نتیجه رسیدگی ها به جد باشیم و توجه مان  به احتمال وقوع تخلف در این دوره هم باشد  .

سالاری با بیان اینکه شهروندان تهران از شورا و شهرداری که در یک طیف فکری قرار دارند انتظارات خاصی دارند گفت: باید بتوانیم به عنوان شورای پنجم و مدیریت شهری گام های اساسی در حل مشکلات شهر برداریم.

به گفته رئیس کمیسیون معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تهران مدیریت شهری تهران وظیفه دارد در حوزه فساد ستیزی، رانت زدایی، شفاف سازی و اجرایی شدن مفاد طرح تفصیلی و همچنین چالش های شهری تهران نیاز به اقدامات اساسی است.

او اظهار کرد : ورود به پرونده تخلف های گذشته و برخورد قانونی لازم با متخلفان 12 سال گذشته می تواند بستر مناسبی را برای اصلاح رویکرد ها در شهر پدید آورد.

این عضو شورای شهر در پایان گفت : معرفی هرچه سریع تر متخلفان جزیی از وظایف شهردار تهران است و انتظار ما از نجفی این است که در فرآیندی قانوی و بدون رویکرد جانبدارانه هر چه سریع تر مجموعه تخلفاتی را که موجب از بین بردن منافع شهر شده یا حقوق شهروندان تهرانی راضایع کرده است به مراجع ذی صلاح ارجاع دهند. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز