اختصاصی برنا؛

بلای وحشتناکی که بر سر پسرجوان در حمام عمومی آمد

۱۳۹۶/۱۰/۲۵ - ۱۵:۲۹:۵۰
کد خبر: ۶۶۳۱۱۷
بلای وحشتناکی که بر سر پسرجوان در حمام عمومی آمد
جسد یک مرد درحمام عمومی واقع در دماوند کشف شد .

به گزارش خبرنگار حوادث خبرگزاری برنا، بعد از ظهر 26 تیر ماه  سال 94  قتل مرد جوانی  در حمام عمومی واقع  در خیابان ایرانمهر دماوند به باز پرس کشیک قتل  گزارش می شود. با اعلام این خبر ماموران پلیس  به همراه بازپرس جنایی  در صحنه وقوع جرم  حاضر شدند تا  تحقیقات لازم را بر روی جسد مرد  انجام دهند.

در تحقیقات اولیه مشخص جسد متعلق به فردی به  نام "مهدی" 33 ساله است که برای  استحمام به  محل وقوع حادثه رفته و  همانجا  از حال رفته و دیگر خبری از او نشده است.

 با دستور بازپرس  تحقیقات بر روی  صاحب حمام عمومی  که "رضا" نام داشت آغاز شد و او در اظهارات خود گفت:"  ساعت هفت بعد از ظهر بود که  متوجه شدم شیر آب باز است و فردی که وارد حمام شده  هنوز بیرون نیامده بود، وقتی درب حمام را باز کردم متوجه شدم چیزی پشت درب است  و به سختی باز شد، کمی که موفق شدم درب  را باز کنم  متوجه جنازه ای شدم که پشت درب حمام بود سریعا با پلیس تماس گرفتم  و ماموران  را در جریان گذاشتم.

پس از اظهارات "رضا"  جسد با دستور بازپرس به پزشکی قانونی برای تحقیقات بیشتر انتقال یافت و مشخص شد علت مرگ "مهدی" خفگی بر اثر تنفس گاز مونواکسید کربن بوده  است.

با دستور بازپرس ویژه قتل کارشناس فنی برای  تحقیقات بیشتر به حمام عمومی که جسد در آن پیدا شد  رفت  و علت اصلی را نقص فنی در لوله کشی حمام عمومی اعلام کرد.

طبق تشخیص کارشناس فنی باز پرس جنایی مقصر این حادثه را صاحب حمام عمومی اعلام کرد و "رضا"  به جرم قتل شبه عمد  دستگیر شد.

در نهایت در روز 24 دی ماه  سال 96 خانواده رضا با با پرداخت 150میلیون تومان به  خانواده مقتول  موفق به جلب رضایت شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز