رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران با هدف ارتقاء همکارهای بین المللی :

برگزاری دوره های آموزشی مشترک با دانشگاه های آلمان در برنامه ریزی مدیران شهری

۱۳۹۶/۱۰/۲۷ - ۱۳:۱۵:۴۹
کد خبر: ۶۶۴۰۲۴
برگزاری  دوره های آموزشی مشترک با دانشگاه های آلمان در برنامه ریزی مدیران شهری
دکتر محمد رضا جوادی یگانه در دیدار با پروفسور هاینز گابه استاد دانشگاه توبینگن آلمان بر انجام همکاری های مشترک در زمینه برنامه ریزی شهری تاکید کرد.

به گزارش گروه اجتماعی برنا به گزارش روابط عمومی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران، دکتر محمد رضا جوادی یگانه در جلسه ای که با حضور پروفسور هاینز گابه استاد دانشگاه توبینگن آلمان در رشته مطالعات شهری برگزار شد، بر انجام همکاری های مشترک در زمینه برنامه ریزی شهری تاکید کرد.

جوادی یگانه افزود: رویکرد مرکز مطالعات در عرصه بین المللی همگرایی و ارتباط با دانشگاه های معتبر خارجی با هدف بهره گیری از توانمندی های علمی آن ها است.

پروفسور هاینز گابه در مورد تحقیقاتی که در مورد شهرهای شرقی و به خصوص شهرهای ایرانی از جمله اصفهان، بم و کاشان داشت توضیحاتی را ارائه کرد و گفت: این توضیحات بیشتر بر تنوع شکل شهرهای ایرانی و اثر پراکندگی سرزمینی بر آنها متمرکز است.

 رییس مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران در ادامه اظهار امیدواری کرد که بتوان با همکاری پروفسور هاینز و همکارانشان نسبت به برگزاری کارگاه های تخصصی در زمینه مطالعات شهری با هدف آشنایی هر چه بیشتر با دستاوردهای این گروه و همچنین انجام تحقیقات مرتبط با حوزه تخصصی، برنامه ریزی لازم صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز