رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خبر داد؛

بارش برف، باران و کولاک در بیشتر جاده‌های کشور

۱۳۹۶/۱۱/۰۱ - ۱۴:۲۹:۳۷
کد خبر: ۶۶۴۸۹۵
بارش برف، باران و کولاک در بیشتر جاده‌های کشور
پلیس راه کشور از بارش برف و باران، کولاک و لغزندگی زمین در بیشتر جاده‌های کشور خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت و گو با خبرنگار  انتظامی خبرگزاری برنا، درباره آخرین وضعیت راه های کشور گفت: بارش برف در اکثر محورهای استان های زنجان و مرکزی، استان اصفهان (محورهای عسکران، دارن و فریدونشهر)، استان چهارمحال و بختیاری، محورهای شهرکرد-  اصفهان و سامان -کوهرنگ و محدوده گردنه چری، استان قزوین محدوده گردنه آوج، استان کردستان (محور سنندج - مریوان و بانه)، محورهای یاسوج - اصفهان و اقلید و ارتفاعات محور کندوان را داریم.

سرهنگ نادر رحمانی ادامه داد: همچنین شاهد بارش باران در استان خوزستان (اکثر محورها)، استان مرکزی (محور خمین -اراک)، استان گیلان (محور تالش) و استان کهکیلویه و بویراحمد (محور گچساران) هستیم.

وی با اشاره به کولاک و یخ زدگی نیز گفت: کولاک و یخ زدگی نیز در استان همدان (محدوده گردنه اسد آباد) و استان کردستان (محورهای سنندج -مریوان و بانه) وجود دارد که ضروری است راننده ها حتما از زنجیر چرخ استفاده کنند.

وی با اشاره به ترافیک آزادراه کرج نیز گفت: باند جنوبی آزادراه کرج -قزوین (از حصارک تا پل فردیس ) و باند جنوبی آزادراه - تهران (از پل فردیس تا پل کلاک و محدوده گرمدره) نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین است.

سرهنگ رحمانی گفت: سایر محورهای مواصلاتی کشور جوی آرام و ترافیکی روان دارند.

 

نظر شما