رییس کمیته نامگذاری شورای شهر:

شورای شهر برای نامگذاری معبری به نام شهدای سانچی به نتیجه نرسیده است

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۰۵:۴۲:۰۵
کد خبر: ۶۶۵۷۷۷
شورای شهر برای نامگذاری معبری به نام شهدای سانچی به نتیجه نرسیده است
رییس کمیته نامگذاری شورای شهر تهران گفت: ما در رابطه با سانچی یا حواث مشابه آن هنوز به تصمیم نهایی و مشخصی در کمیسیون نامگذاری شورای شهر نرسیده ایم.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، پس از حادثه سانچی نظرات مختلفی در خصوص چگونی بزرگداشت یاد این شهدا در رسانه ها مطرح شد تا آن جا که  حسن خلیل‌آبادی عضو شورای اسلامی شهر تهران در این خصوص گفت: این حادثه یکی از غم بار ترین حوادثی بودکه تا کنون رخ داده و بر همین اساس اعضای شورای شهر به منظور ارج نهادن به زحمات دریانوردان وکشتیرانان و کسانی که در راه پیشرفت کشور جان خود را از دست داده‌اند، نام گذاری معبر، مکان و یا یادمانی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

خلیل‌آبادی با بیان اینکه این نامگذاری که به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این از خود گذشتگی خواهد بود در کمیته نام گذاری شورای شهر تهران، ری و تجریش مطرح خواهد شد گفت: امیدواریم هرچه سریع‌تر و در زمان کوتاهی این نام گذاری صورت گیرد.

اما محمدجواد حق شناس رییس کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران درباره نامگذاری معبری به نام شهدای سانچی هنوز به نتیجه قطعی نرسیده است.

او در گفت و گو با خبرنگار شهر و شهروند خبرگزاری برنا، بااشاره به اینکه شکل های مختلفی برای بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان وجود دارد گفت: ما در رابطه با سانچی یا حواث مشابه آن هنوز به تصمیم نهایی و مشخصی در کمیسیون نامگذاری شورای شهر نرسیده ایم.

او ادامه داد: نام گذاری ها در هر مورد بر اساس آیین نامه انجام خواهد شد، نام ها به پیشنهاد شورای های نامگذاری هر منطقه و پس از بحث و گفت و گو انتخاب خواهد شد. 

به گفته حق شناس یکی از موضوعات مهم ارتباط موضوع نام و ارتباط آن با معبر مورد نظر است که حتما باید بررسی شود سپس نام به کمیسیون نامگذاری بیاید و آن جا هم مطالعاتی رو آن انجام شود.

 

او در پایان گفت: در نهایت پس از تایید هر کمیسیون و ارائه نظرات کارشناسی انتخاب نام در صحن علنی به رای گذاشته خواهد شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز