رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرج خبر داد؛

جمع آوری تاکسی های فرسوده کرج

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۲:۲۵:۱۲
کد خبر: ۶۶۶۲۰۳
جمع آوری تاکسی های فرسوده کرج
رئیس سازمان مدیریت حمل ونقل بار و مسافر شهرداری کرج از جمع آوری 400 تاکسی فرسوده برای اسقاط و جایگزینی 150 دستگاه تاکسی جدید خبرداد.

 به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، عزیز صدرنژاد روز دوشنبه در نشست خبری اظهار داشت : با توجه به بحران آلودگی هوا و ضرورت خروج تاکسی های فرسوده از ناوگان حمل و نقل درون شهری، مراحل اسقاط 400 دستگاه خودرو فرسوده طی 100 روز گذشته در کرج انجام شد.
این مسئول با اشاره به تاثیر وضعیت ظاهری تاکسی ها بر روی مناظر و معابر شهری گفت: از تعداد 400 دستگاه تاکسی فرسوده که بیشتر آن ها به لحاظ ظاهری وضعیت نامناسبی داشتند و مراحل اسقاط آن ها طی شد، 150 دستگاه تاکسی جدید در سه ماه گذشته وارد ناوگان شدند.
وی ادامه داد: مابقی نیز تا پایان سال و به تناسب عزم مالکان آن ها در اتمام مراحل نوسازی، به خطوط تاکسیرانی(خطی و گردشی) اضافه خواهند شد.
رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر در ادامه گفت: طرح اسقاط تاکسی های فرسوده و اعطاء وام نوسازی به آنها برای این سازمان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چرا که فعالیت تاکسی ها در سطح شهر سهم قابل توجهی از افزایش میزان آلایندگی ها را شامل می شود و ما عزم جدی در خصوص کاهش هرچه بیشتر این میزان از آلاینده ها را داریم که نوسازی تاکسی ها یکی از اقدامات موثر در این خصوص است.
کلانشهر کرج حدود 13 هزار دستگاه تاکسی دارد که روزانه بیش از یک میلیون و 500 هزار مسافر جابجا می کنند.

نظر شما