اختصاصی برنا ؛

گفت و گو با سرکرده بادیگاردهایی که باند مخوف سرقت مسلحانه تشکیل دادند / لحظه دستگیری متهمان را ببینید

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۱۶:۱۳:۱۸
کد خبر: ۶۶۶۴۰۹
گفت و گو  با سرکرده بادیگاردهایی که  باند مخوف سرقت مسلحانه تشکیل دادند / لحظه دستگیری متهمان را ببینید
بادیگاردهای تاجر ایرانی نقشه سرقت از طلا فروشی های وی را طراحی کردند .

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، صبح امروز چهار سارق مسلح نقابدار در حین دزدی از یک طلافروشی در منطقه یافت آباد تهران بازداشت شدند. این چهار سارق پیش از طراحی نقشه سرقت،بادیگاردهای یک  تاجر طلا بودند که مدعی هستند به قصد انتقامگیری از این تاجر مرتکب سرقت شده اند. درادامه گفت و گو برنا با سرکرده این باند را می خوانید که تاکید می شود پاسخ ها تماما بر اساس صحبت هایی است که ادعا وی می باشد و تحقیقات در خصوص صحت آنها ادامه دارد.

 

اعضای این باند چطور با هم آشنا دیدیدو چه شد که تصمیم به سرقت مسلحانه از طلافروشی ها گرفتید؟

در یک مدرسه آموزش بادیگاردی فعالیت می کردم . یک روز با دفتر «محبی» یکی از تجار بزرگ کشور با آموزشگاه تماس گرفتند و بیان کردند برای محافظت از وی درخواست بادیگار دارند. من معرفی شدم و با حقوق ماهیانه 5 میلیون تومان کار حفاظت از «محبی» را شروع کردم.یکماه از بادیگاری محبی می گذشت که متوجه شدم این مرد با تمام ثروتی که دارد حاضر نیست حقوق بادیگاردهای خود را پرداخت کند.

چند مرتبه با زبان خوش من و سه بادیگار دیگر  از وی  خواستیم حقوق ما  را پرداخت کند ولی به حرف هایمان گوش نکرد همین شد که تصمیم گرفتیم به زور حق خودمان را بگیریم و نقشه سرقت از طلافروشی های وی را کشیدیم.

مغازه های  طلافروشی که مورد دستبرد قرار دادید متعلق به همین تاجر طلا بود ؟

بله . اولین مرتبه نقشه سرقت از طلافروشی پرند را کشیدیم که ناموفق ماند . خوشبختانه متوجه نشدن که نقشه سرقت از سوی ما است . همین شد که نقشه سرقت از طلافروشی یافت آباد را طراحی کردیم.

ماجرای دلارهای کشف شده در خودرو شما چیست ؟

_اصلا انگیزه اصلی این سرقت ها از همین دلارها نشات گرفت. محبی بعد از مدت ها که حقوق ما را پرداخت نکرد در نهایت یک روز صدایمان کرد و120 هزار دلار به جای حقوقمان در اختیارمان گذاشت و در مقابلش از ما امضا گرفت که حقوقمان را تسویه کرده است  . وقتی برای تبدیل دلار رفتیم تازه متوجه شدیم تقلبی هستند. ازشدت خشم نقشه این سرقت ها را کشیدیم تا جواب این حرکت ناپسند تاجر را بدهیم .

چه شد که نقشه سرقت لو رفت ؟

_محبی شک کرده بود که در برابر این دلارهای تقلبی که در  اختیارمان قرار داده است عکس العمل نشان دهیم به همین خاطر با یک شکایت صوری پلیس را در تعقیب ما قرار داده بود . ما هم بی اطلاع از این ماجرا به ادامه اجرای نقشه خود پرداختیم غافل از اینکه پلیس سایه به سایه ما را تحت نظر دارد . خلاصه هم زمان سرقت دستگیر شدیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز