سردار رحیمی:

گزارش عملیات ویژه پلیس تهران / عملیات شبانه پلیس هر شب ادامه دارد/ ببینید

۱۳۹۶/۱۱/۰۲ - ۲۱:۳۶:۱۶
کد خبر: ۶۶۶۴۷۷
گزارش عملیات ویژه پلیس تهران / عملیات شبانه پلیس هر شب ادامه دارد/ ببینید
رئیس پلیس تهران در خصوص طرح امنیت شب تهران گفت: «این طرح با مشارکت های همه پلیس های تهران بزرگ صورت می گیرد.»

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری برنا، سردار رحیمی در مورد طرح امنیت شب تهران گفت: «طرح امشب طرح جامع امنیت کامل تهران بزرگ است و با مشارکت های همه پلیس های تهران بزرگ که هدف ارتقای آرامش و امنیت شب های تهران است و وظایفی را ترسیم کردیم که امیدواریم به آن برسیم.»

وی ادامه داد: «پلیس مبارزه با مواد مخدر امنیت پیشگیری راهور و یگان امنیت تهران بزرگ  شرکت دارند. آنچه که به مرحله طرح است که معتادین متجاهر و کارتن خواب را که پلیس مبارزه با مواد مخدر شرکت کرد جمع خواهیم کرد.»

رحیمی با اشاره به اینکه سگ های مواد یاب را اعزام خواهیم کرد، بیان کرد: «این افرادی که جمع آوری می شوند به وسیله سگ ها کشف می کنیم. پلیس امنیت  اراذل و اوباش را جمع آوری خواهند کرد . برخی از قهوه خانه هارا مورد بررسی قرار خواهد گرفت و همچنین باشگاه های بدن سازی.

پلیس راهور برخورد  با خودرو هایی که ناهنجاری ایجاد می کند و برخورد با اتباع خارجی غیر قانونی پلیس پیشگیری انجام  می دهد.» 

رحیمی افزود: «پلیس های ۱۱۰ ، مورد درخواست مردم است به کمک آنها و بحث سرقت و زور گیری های شبانه را پیگیری می کنند. پلیس آگاهی دستگیری سارقین  تعقیب و گریز خودرو های سرقتی  و از نزدیک خواهید دید. پلیس راهور برخورد با تخلفات سهم گین و متخلف را در دست خواهند داشت و حرکات خطرناک و مارپیچ را خواهند داشت. استعلام خودرو های سنگین متخلف و انجام تست سلامت رانندگان را خواهند داشت.»

رئیس پلیس تهران اظهار کرد: «یگان قهرمان و دلاور امداد ما حمایت همه جانبه خواهند داشت. کلیات طرح امنیت و ارامش شب شهر تهران خواهند داشت . این عملیات هرشب  ادامه و دائمی خواهد بود.»

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز